یک پیروزی دیگر برای بارسا/ بازهم مسی بازهم رکورد

۲۷م اسفند ،

تیم فوتبال بارسلونا با درخشش مسی و ویا مقابل مهمان خود رایووالکانو به برتری رسید.

به گزارش ممتازنیوز، در ادامه رقابتهای هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا و در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکمپ میزبان رایووالکانو بود و در پایان با درخشش مسی و ویا با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید.

در این بازی لیونل مسی دو گل زد و ۴۲ گله شد و رکورد خود را به ۱۸ بار گل‌زنی پیاپی در لیگ رساند. درک متقابل او و داوید ویا فوق‌العاده بود و ویا هم گل دیگر را زد تا در فاصله تنها ۱۰ هفته به پایان رقابت‌های لالیگا، بارسلونا اختلاف را در صدر جدول به ۱۳ امتیاز برگرداند.

رایو در ابتدای بازی کنترل توپ را در دست داشت اما نتوانست از آن بهره ببرد و در دقیقه ۲۵ بود که روی یک ضدحمله، مسی نیمی از طول زمین را پیمود و توپ را به ویا سپرد تا او گل بزند.

این گل سبب بازگشت بارسا به جریان بازی شد و آنها بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۴۰ گل دوم را هم زدند. این بار ویا توپ را به زیبایی به مسی سپرد تا او با شوتی سرضرب گل دوم را به ثمر برساند.

گل سوم در دقیقه ۵۷ از راه رسید. ویا پاسی بلند را عالی کنترل کرد و به مسی سپرد و او هم با گذشتن از آنایتس آربیا روی حرکتی دیدنی و با ضربه‌ای چیپ توپ را با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه روبن مارتینس کرد.

رایو هم در دقیقه ۷۰ گل زد. رائول تامودو، مهاجم سابق اسپانیول که با پیراهن این تیم مقابل بارسا همواره عالی بازی می‌کرد در محوطه شش قدم سانتر زمینی پیتی را وارد دروازه خوسه پینتو کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که البته به گل تبدیل نشدند و بارسا بازی را برد.
بارسلونا با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لالیگا اسپانیا جایگاه خود را تثبیت کرد.

در بازی دیگر نیز گرانادا میزبان لوانته بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

پیش از این در یک بازی حساس دیگر تیم فوتبال اوساسونا در حالی که مسعود شجاعی ملی‌پوش کشورمان را از ابتدا در ترکیب اصلی خود داشت در پامپلونا میزبان اتلتیکو مادرید بود که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود اتلتیکو خاتمه یافت.
هر دو گل اتلتیکو توسط دیه‌گو کاستا در دقایق ۳۵ و ۴۸ به ثمر رسید. مسعود شجاعی در این دیدار ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت.
اتلتیکو مادرید با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی از رقیب همشهری رئال مادرید در جایگاه سوم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفت. اوساسونا نیز با ۲۸ امتیاز پانزدهم ماند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.