۱۰ آبان، iبها طلا، سکه ، ارز و نفت در بازارهای داخلی و خارجی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

بینا- iبها طلا در بازارهای آسیایی امروز بر خلاف روز گذشته افزایش داشت.هر اونس طلا با دو دلار و شصت و هفت سنت افزایش در مقایسه با دیروز iبه iبها ۱۷۱۲ دلار و ۴۹ سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش تفسیری بینا iبه نقل از بی بی سی ،این درحالی است که هر اونس نقره با سی و چهار ممیز شصت و هشت صدم درصد افزایش در iبها معادل شصت و چهار سنت iبه ارزش سی و دو دلار و بیست و هفت سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
هر اونس پلاتین نیز iبه iبها یکهزار و ششصد و هفتاد و دو دلار و شصت و هفت سنت خرید و فروش می گردد.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه دسامبر با افزایش بیست و دو سنتی در هر بشکه همراه بود و iبه هشتاد و پنج دلار و شصت و پنج سنت در هر بشکه رسید.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و نه سنت افزایش در معاملات آسیایی iبه iبها یکصد و نه دلار و یازده سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می گردد.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار آمریکا با مقداری کاهش همراه شده است.
امروز هر یک دلار امریکا با هفتاد و نه ممیز پنجاه و سه صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن در مقابل دلار آمریکا با نود و چهار صدم درصد کاهش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و بیست و نه سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز گذشته بیست و هشت صدم درصد افزایش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز گذشته بیست و یک صدم درصد افزایش داشته است.

قیمت ها در بازار داخلی
دلار در بازار: ۳۲,۰۰۰
یورو: ۴۱,۵۰۰
پوند: ۴۹,۰۰۰
درهم امارات : ۸,۶۵۰
قیمت اونس جهانی طلا: ۱,۷۱۳
مظنه مثغال طلا: ۵,۶۰۵,۰۰۰
گرم طلا ۱۸ عیار : ۱,۲۹۳,۹۰۰
تمام سکه iبهار آزادی طرح قدیم: ۱۲,۷۰۰,۰۰۰
تمام سکه iبهار آزادی طرح تازه: ۱۲,۷۷۰,۰۰۰
نیم سکه iبهار آزادی : ۶,۳۷۰,۰۰۰
ربع سکه iبهار آزادی : ۳,۲۳۰,۰۰۰
سکه یک گرمی : ۱,۸۲۰,۰۰۰


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.