۱۰ خبر پربازدید سیاسی ایسنا در یکم بهمن

سه میلیون دلار جایزه نقدی برای کسی که ترامپ را بکشد/ بیست و سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری/ تعیین سازوکار اخذ مالیات خروج از کشور/ نامه سیدحسن خمینی به آیت الله العظمی سیستانی و… در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

هر کس ترامپ را بکشد سه میلیون دلار جایزه نقدی می‌گیرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، اظهارات نماینده کهنوج در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس در صدر اخبار پربازید امروز بود.

احمد حمزه در نطق خود با بیان اینکه «اگر همه کرمانی‌ها در راه حاج قاسم شهید شوند، ابایی ندارند»، گفت: به نیابت از مردم کرمان برای هر کس که ترامپ را به قتل برساند سه میلیون دلار جایزه نقدی می‌دهیم.

***

علی دیواندری با اکبر طبری ارتباط سری داشته است

خبر بعدی، برگزاری بیست و سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و متهمان دیگر در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی موحد و با حضور نماینده دادستان، وکلای مدافع و متهمان بود.

در این جلسه نماینده دادستان از ارتباط سری علی دیواندری با اکبر طبری خبر داد.

مخاطبی به نام مجید از به کار بردن واژه آقایون برای این افراد انتقاد کرد.

***

سازوکار اخذ مالیات خروج از کشور تعیین شد

تصویب ماده ۳۳ لایحه مالیات بر ارزش افزوده توسط نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس هم از دیگر اخبار مورد توجه مخاطبان بود که بر اساس آن نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان مالیاتی را مکلف کردند بابت خروج هر مسافر ایرانی به جز در موارد استثنای ذکر شده از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی وجوهی را به عنوان مالیات از مسافران دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نماید.

***

نامه سیدحسن خمینی به آیت الله العظمی سیستانی

خبر پربازدید بعدی نامه یادگار امام به آیت الله العظمی سیستانی بود که در پی عمل جراحی موفقیت آمیز این مرجع عالیقدر تقلید شیعه برای ایشان از خداوند سلامتی مسألت کرد.

***

آقای ترامپ، شما درباره ایران اشتباه می‌کنید

گفت وگوی مشاور دبیرکل سازمان ملل با شبکه فرانس ۲۴ هم از خبرهای پر بازدید بود.

مشاور گوترش با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، افزود: آقای ترامپ، شما درباره ایران اشتباه می‌کنید و در حال به خطر انداختن همه ما هستید. شما نمی‌توانید در کاخ سفید بنشینید و دستور ترور یک رهبر ایرانی را صادر کرده و فکر کنید که امری عادی است و ما هم از آن حمایت خواهیم کرد.

الهه مداح در کامنتی برای این خبر نوشت: آقای مشاور سازمان ملل خدا به خودتون و خانوادتون سلامتی بده. بعد از مدتها ما ۴ تا حرف حساب از دهن یک نفر شنیدیم.

***

تجری: تعداد رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس در روزهای آینده کاهش می‌یابد

پر بازدید ترین خبر بعدی امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا اظهارات فرهاد تجری، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بود که از کاهش تعداد آمار کاندیداهای رد صلاحیت شده در انتخابات مجلس یازدهم در روزهای آینده خبر داد.

مخاطبی که خود را ملت نامید نوشت: حرف های داخل حوزه انتخابیه و تغییر وضع مالی خود و بستگان کاملا نشان دهنده درستکار بودن یانبودن هرنماینده و مدیر هست.

دیگر اخبار مرتبط با این موضوع را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

 تعداد اصلاح‌طلبان مجلس یازدهم از مجلس دهم کمتر خواهد بود

 مجلس یازدهم در اختیار تندروها خواهد بود

با الگوبرداری از شخصیت شهید سلیمانی، در انتخابات فراجناحی عمل کنید

***

ایران و آمریکا علاقه‌مند به افزایش تنش بیشتر نیستند

ارزیابی اردشیر سنایی، استاد دانشگاه از سیاسیت های ایران وآمریکا  هم مورد توجه مخاطبان بود.

وی با بیان اینکه ایران و آمریکا علاقه‌مند به افزایش تنش بیشتر نیستند، افزود : در شرایط فعلی که ایران حاضر به هیچ نوع مذاکره با آمریکا نیست و آمریکا هم تا وقتی ایران پای میز مذاکره نیاید حاضر به برداشتن تحریم‌ها علیه ایران نیست بعید است که بتوان برای برون رفت از شرایط راه‌حلی پیدا کنیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.