۱۰ راه جالب خبر دادن بارداری به اطرافیان

تست بارداری انجام داده اید و جواب مثبت بوده است! به شما تبریک می گوییم! اگر نمی دانید چطور این مسئله را به والدین خود، همسر یا والدین او یا خواهر و برادر ها، اطلاع دهید، ما روش های خوبی سراغ داریم. این مطلب را بخوانید و کمی ابتکار عمل خرج دهید.

۱. لباس نوزادی بخرید!

برای مطلع کرن همسرتان از این خبر خوب چند لباس نوزادی بخرید و آن را در جایی در دید همسرتان آویزان کنید. حتی می توانید لباس ها را شسته و از همسرتان بخواهید آن ها را از ماشین لباسشویی بیرون آورده و در بالکن پهن کند.

۲. شیرینی بپزید

اگر اهل پختن شیرینی در خانه هستید، می توانید بیسکویت های کوچک به طرح لباس نوزاد درست کنید و در یک مهمانی که والدین خودتان یا همسرتان یا خواهر و برادر ها دعوتند از آن ها با این بیسکویت ها پذیرایی کنید. به این ترتیب سر صحبت در مورد بچه دار شدن باز می شود و می توانید خبر خوش تان را به آن ها بگویید.

۳. صندلی اتومبیل مخصوص کودک بخرید

می توانید یک صندلی اتومبیل مخصوص کودک بخرید و آن را در اتومبیل پدر آینده نصب کنید! حتی می توانید یک عروسک زیبا هم داخل آن بنشانید. این روش بهترین شیوه برای غافلگیر کردن همسرتان است!

۴. جواب تست بارداری تان را جلوی چشم بگذارید

روش دیگر برای مطلع کردن همسر قرار دادن جواب تست بارداری در نقطه ای است که دقیقا جلوی چشم او باشد. البته اگر همسرتان دیر متوجه تست شد ناراحت نشوید زیرا مرد ها معمولا به جزئیات توجه نمی کنند و شاید دیر جواب تست را ببینند.

۵. به همسرتان بگویید دنبال خانه بگردد!

به همسرتان بگویید که در صورت امکان باید خانه را عوض کنید و نیاز به خانه ای با یک اتاق اضافه دارید. البته این موضوع به شرط آن است که او توان مالی کافی داشته باشد و این حرف شما سبب استرس و اضافه شدن بار سنگین به دوش او نباشد. اگر به اندازه کافی توان مالی ندارید اتفاق شیرینی مثل بچه دار شدن را با صحبت در مورد خانه بزرگ تر گرفتن تلخ نکنید. قسمتی از اتاق خودتان را می توانید به فرزندتان اختصاص دهید تا زمانی که اوضاع بهتر شود.

۶. تخم مرغ شانسی بخرید!

تخم مرغ شانسی بخرید و داخل هر یک هدیه کوچک نوزادی به همراه یادداشتی بگذارید و در مهمانی ای که برگزار می کنید آن را به مهمانان تان بدهید. مضمون یادداشت ها می تواند جملاتی مانند این ها باشد «شما ۷ ماه دیگر مادربزرگ می شوید!»، « آخر امسال شما خاله می شوی!»

۷. از اولین سونوگرافی استفاده کنید

اگر شما ۳ ماهه شده اید و هنوز بارداری تان را خبر نداده اید از تصویر اولین سونوگرافی جنین استفاده کرده و آن را تبدیل به کارت کنید و برای هر یک از اعضای خانواده یک کپی بفرستید. تلفن را نزدیک دست تان داشته باشید چون به محض آن که کارت ها دستشان برسد همه با شما تماس می گیرند و تبریک می گویند!

۸. هدیه بخرید

اگر قرار است بارداری تان را به فرزندان بزرگ تر یا والدین و خواهر و برادر ها اطلاع دهید می تواند یک ساک هدیه تهیه کنید و آن را از وسایل کودک و اسباب بازی پر کنید و پشت در اتاق شان بگذارید.

۹. نقاشی بکشید!

اگر فرزند دیگری دارید از او بخواهید نقاشی بکشد و در آن تمام افراد خانواده را به علاوه یک کودک دیگر ترسیم کند. بعد به او بگویید که صاحب خواهر یا برادر خواهد شده است. می توانید از او بخواهید این نقاشی را به پدر و مادر خودتان یا همسرتان نشان دهد و موضوع را تعریف کند.

۱۰. تماس بگیرید

اگر خیلی مشتاقید این خبر را به اطرافیان بدهید تلفن را بردارید و با آن ها صحبت کنید. بارداری خبر خوشی است که هر خانم تنها چند مرتبه آن را در زندگی تجربه می کند پس دیگران را در خوشحالی تان سهیم کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.