۱۰ ماه دیگر بلک‌بری با دو گوشی تازه می‌آید

۲۳ آبان ، موبنا- در حالی که شرکت کانادایی RIM عرضه نسخه ۱۰ سیستم عامل بلک بری را به تاخیر انداخته بود، نظر خود را تغییر و خبر از عرضه دو گوشی در ماه آینده داد.

شرکت RIM اعلام کرده که برنامه خبری مبنی بر رونمایی از نسخه ۱۰ سیستم عامل بلک بری را روز سی ام ژانویه برگزار می کند تا از اولین گوشی های خود با این سیستم عامل رونمایی کند.

در جریان برگزاری این نشست جزییات دو گوشی تازه بلک بری ارایه می گردد.
بر این اساس گفته می گردد هر دو گوشی از صفحه نمایش لمسی از سری L به بازار می آیند و هم از صفحه کلید کامل QWERTY بهره می برد.

یکی از این گوشی ها با نام BlackBerry 10 Aristo به بازار می آید که حاوی پردازنده چهار هسته ای Krait است و از صفحه نمایش ۴٫۶۵ اینچی AMOLED بهره می برد.
به گفته RIM، این شرکت برای عرضه گوشی های تازهش با ۵۰ اپراتور در سراسر دنیا همکاری می کند.

بلک‌بری یک نام تجاری تولید کننده گوشی های هوشمند و همچنین تلفن های همراه مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال ۱۹۹۹ اداره می گردد.

بلک‌بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی حاوی کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای در دست اقدام است.

بلک‌بری اول به سبب داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه های الکترونیکی (ای میل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. بلک‌بری حاوی توانایی ها و امکاناتی است که در دیگر تلفن های همراه موجود است
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.