۱۳ اسفند برگزاری همایش بین المللی مخابرات

۰۵م اسفند ، مهر- چهارمین همایش بین المللی مخابرات ایران با هدف بررسی فناوری‌های تازه مخابراتی و راهکارهای ایجاد فرصت همکاری و هم افزایی میان اپراتورها ۱۳ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

این گردهمایی سالانه فعالان مخابراتی کشور توسط گروه علمی تحلیلی طیف شریف و با هدف بررسی چالش های حوزه سیاستگذاری، سرمایه گذاری و ارائه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در محل موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی تهران برگزار می‌شود.

تبین نقش و جایگاه سیاستگذاری و رگولاتوری در توسعه خدمات در فضای مخابراتی کشور، بررسی مدل‌های تازه ارائه خدمات اینترنتی، بررسی فناوری‌های تازه مخابراتی و راهکارهای ایجاد فرصت همکاری و هم افزایی میان اپراتورها و سایر شرکت‌های فعال در اکوسیستم ارتباطات کشور، از جمله موضوعات اصلی این همایش است که مدیران، کارشناسان و مشاوران مطرح، در نشست‌ها و پنل های خود به آنها خواهند پرداخت.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقاء سطح دانش کارشناسان فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در جنب همایش از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

اهمیت توسعه تعداد مشترکان ADSL و بهبود شاخص‌های ارائه خدمات از سوی شرکت مخابرات و شرکت‌های PAP از جمله موضوعات چالشی مطرح در چهارمین همایش مخابرات ایران (ITC 2013) است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.