۱۳ اپلیکیشن رایگان آیفون برای انجام راحت‌تر کارهای روزمره

تنوع اپلیکشن‌های موجود برای دستگاه‌های اپلی، آن‌ها را به دستگاه‌هایی همه فن حریف بدل ساخته است. اگر قصد دارید، از آیفون خود استقاده بهتر و بیشتری داشته باشید، این اپلیکیشن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.

iphone-apps-life-easier-1

به جای اینکه برای‌ اندازه‌گیری از چشمان خود استفاده کنید و با یک اشتباه مجبور به انجام مجدد کار شوید، از iRuler استفاده کنید.

این اپلیکیشن رایگان، بنرهای تبلیغاتی ندارد و کاربر فقط با یک کیلک قادر به تغییر واحد‌ اندازه‌گیری است.

iphone-apps-life-easier-2

اگر از آن دسته افرادی هستید که سابقه‌ انداختن اشیاء به پشت میز را دارید، یا در تاریکی گیر کرده‌اید و یا نیاز فوری به ساخت سایه بر روی دیوار دارید، باید این اپلیکیشن را نیز به آیفون خود اضافه کنید.

هشدار: استفاده طولانی مدت از اپلیکیشن، ممکن است باعث خالی شدن سریع باتری شود.

iphone-apps-life-easier-3

با اپلیکیشن Bump، می‌توان دو دستگاه را به هم نزدیک کرد و تصاویر را بین آنها به اشتراک گذاشت.

iphone-apps-life-easier-4

به دنبال چیزی فراتر از کاپوچینو در کافی‌شاپ‌ها هستید؟ این اپلیکیشن، به دنبال نزدیک‌ترین اینترنت بی‌سیم رایگان در ناحیه‌ای که هستید، می‌گردد.

iphone-apps-life-easier-5

به کمک به اشتراک‌گذاری تصاویر، اپلیکیشن Cloth به شما اجازه می‌دهد، «کمد لباس خود را باز کنید» و لباس‌های خود را مرتب و سازماندهی کنید. و در حالی‌که آب‌و‌هوای روز را دنبال می‌کنید، لباس مناسب خود را بپوشید.

iphone-apps-life-easier-6

با کمک این اپلیکیشن، از ایجاد ناهماهنگی و بحران در دخل‌و‌خرج خود، دوری کنید. اپلیکیشنی که به شما اجازه می‌دهد، خرج خود را کاهش داده و ببینید، چه زمانی مخارج شما متوقف شده یا از حد گذشته است.

iphone-apps-life-easier-7

پرداخت تمام مبلغ تعیین شده در فروشگاه برای خرید یک کالا، ضروری نیست. با Eyeona این مسأله قابل چشم‌پوشی نیز می‌شود.

به کمک این اپلیکیشن، شما می‌توانید درخواست‌های خود را ثبت کرده و روند کاهش قیمت آن‌ها و تقاضاهای خرید آن‌ها را نیز دنبال کنید.

iphone-apps-life-easier-8

داشتن آلرژی به بعضی مواد خوراکی، صرف غذا در رستوران‌ها را مشکل می‌کند. این اپلیکیشن به افرادی که حساسیت‌های خوراکی یا محدودیت‌های رژیم غذایی دارند کمک می‌کند تا رستوران‌های مناسب در نزدیکی خود را پیدا کنند.

iphone-apps-life-easier-9

برخلاف سایر اپلیکیشن‌های کاهش وزن، !Lose It به کاربران خود اجازه می‌دهد میزان کالری مواد خوراکی مصرفی را تحت‌ نظر داشته و گسترش بدهند. بانک اطلاعات این اپلیکیشن با خوراکی‌ها و منوی رستوران‌ها پر شده که کار را برای بررسی و ورود اطلاعات راحت‌تر می‌کند.

iphone-apps-life-easier-10

هنگامی‌که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فرودگاه و یا مکان‌هایی با دید کم برای یافتن خودرو خود می‌روید، Find My Car می‌تواند کمک بزرگی محسوب شود.

بعضی‌ها از عدم دقت اپلیکیشن شکایت دارند و بعضی نیز درباره سودمندی آن بسیار صحبت کرده‌اند. تنها راه برای این که به صحت صحبت‌های کاربران پی ببریم، این است که آن را امتحان کنیم.

iphone-apps-life-easier-11

برای‌اندسته از افرادی که برای آخر هفته خود برنامه‌ای ندارند و نمی‌دانند چه کار کنند، این اپلیکیشن به کمک صفحه گردان خود، مشاور خوبی است.

iphone-apps-life-easier-12

درک متون خارجی را به عهده شانس نگذارید. iTranslate به راحتی کلمات، عبارت‌ها و ایمیل‌ها را به ۵۰ زبان مختلف‌ ترجمه می‌کند.

علاوه بر این، اپلیکیشن ویژگی‌هایی مثل‌ ترجمه شنیداری و فرهنگ‌ لغت را نیز در خود دارد.

iphone-apps-life-easier-13

خواب شبانه راحت‌تری را به کمک این اپلیکیشن می‌توان تجربه کرد. این اپلیکیشن با پخش صدای امواج دریا و صداهای طبیعت شما را به خواب‌ زمستانی خواهد برد.

نظر شما درباره این اپلیکیشن‌ها چیست؟ از کدامیک استفاده کرده‌اید؟ تجربه کاربری خود را درباره هریک از این اپلیکیشن‌ها با ما نیز به اشتراک بگذارید.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.