۱۷ محدودیت کرونایی جدید در کرمانشاه اعمال می‌شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: ۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید کرونایی از شنبه(۱۴ تیر) در استان اعمال می‌شود.

هوشنگ بازوند درجلسه شورای اداری شهرستان هرسین با بیان اینکه در استان فعلا شرایط خوبی نداریم، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه مردم الزامی است و حتماً باید برای حفظ سلامت یکدیگر در محل های تجمع از ماسک استفاده کنیم.

وی افزود: ماسک‌زدن احترام به حقوق دیگران و تلاش برای حفظ سلامت مردم است و مقام معظم رهبری نیز به لزوم استفاده از ماسک تاکید داشتند.

 بازوند گفت: ۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه، ۱۴ تیرماه برای مهار و مقابله با کرونا در استان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه کرونا را نباید در بیمارستانها مدیریت کنیم و پیشگیری بر این مهم مقدم است، گفت: در واقع مهار و کنترل کرونا بستگی به رفتار مردم دارد و با مشارکت بیشتر برای انجام توصیه های بهداشتی می توانیم خسارت ها را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه فقط با توصیه نمی شود کرونا را کنترل کرد و در برخی موارد باید قانون اعمال شود، افزود:عمده‌ترین مشکلات ما در برگزاری مراسم‌های ترحیم، عروسی و دورهمی ها است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به مشکلات شهرستان هرسین اشاره کرد و گفت: از مدیران انتظار دارم‌بر اساس منابع و امکانات به تعهدات خود در قبال حل مشکلات هرسین عمل کنند و از بیان قول هایی که امکان اجرا ندارد، خودداری کنند، زیرا ما آمده ایم که برای مردم این شهرستان کاری انجام بدهیم. 

وی افزود: رفع مشکل محل دفن زباله ومدیریت پسماند شهرستان هرسین بستگی به مشارکت مردم دارد و با توجه به مکان یابی صورت گرفته تقاضا داریم فرماندار و مسوولین شهرستان در توافقی با مردم موضوع را حل کنند. 

 بازوند گفت: مدیران موظف هستندپروژه های نیمه تمام را سریعاً تعیین تکلیف کنند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز از دستگاه های اجرایی بر اساس اولویت های تعیین شده حمایت خواهد کرد. 

وی افزود: ۱۶۲ واحد مسکن مهر هرسین با پیگیری راه و شهرسازی استان در دهه فجر امسال به مردم تحویل داده می شود.

بازوند گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان هرسین از روز ۲۰ تیرماه به مردم خدمات ارائه می دهد.

وی اظهار کرد: صنایع فعال در منطقه موظف هستند در جذب و بکارگیری نیروی های مورد نیاز از افراد بومی دارای مهارت استفاده کنند.

وی گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب هرسین که عملیات اجرایی آن از سال ۸۲ آغاز شده بود تا ۳۰ روز آینده راه اندازی می شود. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.