۱۸ آذر، آخرین قیمت طلا، ارز، سکه ونفت در بازار

۱۹م آذر ،

۱۸ آذر، آخرین قیمت طلا، ارز، سکه ونفت در بازار | چاپ |
شنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۴:۵۰

بینا-  در بازار فلزات گرانبهای نیویورک، هر اونس طلا با ده دلار و شصت و یک سنت افزایش با قیمت هزار و هفتصد و چهار دلار و شش سنت داد و ستد شد.
به گزارش بینا، هر اونس نقره نیز با حدود دو دلار افزایش به قیمت سی و سه دلار و نه سنت معامله شد.
در پایان معاملات فلزات گرانبهای نیویورک، هر اونس پلاتینیوم نیز هزار و ششصد و ده دلار و یک سنت معامله شد که در مقایسه با روز قبل تغییر چندانی نداشت.
گفتنی است هر اونس طلا معادل بیست و نه گرم و سی و دو سُوت است.
همچنین محمد کشتی آرای رییس اتحادیه طلا وجواهر گفت: امروز (شنبه) ارزش جهانی اونس طلا به حدود ۱۷۰۵ تومان کاهش یافته است اما قیمت طلا و سکه در بازار ایران به سبب افزایش قیمت دلار دچار افزایش شد.
وی تصریح کرد:‌ قیمت طلا و سکه امروز با افزایش روبرو شد که این افزایش درمورد ربع سکه صادق نیست و با کاهش ۲۰۰۰ تومانی روبرو شد.

قیمت انواع سکه و ارز
وی دربارهٔ قیمت انواع سکه گفت: در حال حاضر قیمت سکه تمام طرح تازه یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان، نیم سکه ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۰۵ هزار تومان و یک سکه گرمی ۱۹۰ هزار تومان است.
کشتی‌آرای همچنین دربارهٔ قیمت انواع طلا تصریح کرد: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۵۲۸ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۶۱ هزار تومان و قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۰۵ دلار است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دلار نیز امروز با افزایش قیمت روبرو بود که در حال حاضر قیمت آن روبه کاهش است.
گفتنی است قیمت دلار امروز شنبه، ۱۸ آذر در بازار آزاد با ۷۵ تومان افزایش به نرخ ۳۰۱۰ تومان رسید. یورو ۳۹۸۰ تومان، پوند انگلیس ۴۸۲۰ تومان و درهم امارات ۸۲۳ تومان به فروش می‌رسد‬.

بهای نفت
همچنین بر خلاف طلا، نرخ نفت خام در هر دو بازار نزولی شد به نحوی که در بازار نیویورک نرخ نفت خام غرب تگزاس برای تحویل در ۱۳ ژوئن با ۰٫۳۸٪ کاهش به موقعیت قیمتی ۸۵٫۹۳ دلار در هر بشکه و نرخ نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در همان دوره با ۰٫۰۱ ٪‌کاهش به موقعیت قیمتی ۱۰۷٫۰۲ دلار در هر بشکه رسید . در همین حال در بازار لندن نرخ نفت خام سبک با ۰٫۳۸٪ کاهش در برابر ۸۵٫۹۸ دلار معامله شد .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.