۱۹ آبان، آخرین بهای طلا، سکه،ارز و نفت در بازار

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

بینا- بهای طلا امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشت. هر اونس طلا با پنجاه و پنج سنت افزایش در مقایسه با روز گذشته به بها ۱۷۳۳ دلار و۹۰ سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش تفسیری بینا به نقل از بی بی سی،این درحالی است که هر اونس نقره با سی و هفت ممیز بیست و چهار صدم درصد افزایش در بها معادل بیست و چهار سنت به ارزش سی و دو دلار و پنجاه و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به بها یکهزار و ششصد و هفتاد و هشت دلار و شصت و چهار سنت خرید و فروش می گردد.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه دسامبر با افزایش بیست و چهار سنتی در هر بشکه همراه بوده و به هشتاد و پنج دلار و هفت سنت در هر بشکه رسیده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با سی و یک سنت افزایش در معاملات آسیایی به بها یکصد و هفت دلار و پنجاه و نه سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می گردد.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا با مقداری کاهش همراه شده است.
امروز هر یک دلار امریکا با هفتاد و نه ممیز پنجاه و دو صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با بیست و هشت صدم درصد کاهش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و بیست و هشت سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز گذشته شصت و چهار صدم درصد افزایش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت و یک سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز گذشته بیست و شش صدم درصد کاهش داشته است.

 

قیمت ها در بازار داخلی(بازار امروز تعطیل است)

در بازار آزاد هر دلار آمریکا به مبلغ ۳۱۰۰ تومان معامله می‌شود که نسبت به روز چهارشنبه ۱۰۰ تومان کاهش بها داشته است. البته بعضی از خبرها از افزایش بها دلار در روز چهارشنبه به ۳۲۵۰ تومان هم حکایت داشتند که بر این اساس دلار تا ۱۵۰ تومان هم کاهش بها داشته است.
صرافان سبب این کاهش را نبود خریدار و کاهش تقاضا اعلام می نمایند.
سایر ارزها نیز تحت تاثیر این بی خبری و کاهش بها قرار گرفته و نزول داشته اند.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد تهران
ارز……………….فروش
دلار……………..۳۱۰۰
یورو……………..۴۰۷۰
پوند……………..۵۱۰۰
درهم…………….۸۶۰
لیر ترکیه……….. ۱۷۵۰

این روزها افت و خیزهای شدید عادت بازار سکه شده است. بها سکه همه بهار آزادی طی دو روز پیش ۱۶۰ هزار تومان بالا رفت و امروز این سکه ناگهان ۷۰ هزار تومان افت نموده است.
در بازار آزاد تهران هر سکه همه بهار آزادی یعنی هم طرح تازه و هم طرح قدیم، به مبلغ یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان به فروش می رسند که نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان کاهش بها داشته‌اند.

قیمت انواع سکه در بازار آزاد تهران
انواع سکه……………….فروش
طرح تازه…………….۱٫۲۳۰٫۰۰۰
طرح قدیم…………….۱٫۲۳۰٫۰۰۰
نیم……………………۶۲۰٫۰۰۰
ربع……………………۳۱۵٫۰۰۰


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.