۱۹ آذر، آخرین قیمت طلا، ارز و سکه در بازار آزاد تهران

۱۹م آذر ،

بینا- قرار است در هفته جاری، کمیته بازار آزاد فدرال اقدام به برگزاری نشست ماه دسامبر خود کند که از هم اکنون توجه سرمایه‌گذاران بازارهای مالی و طلا را به خود جلب کرده است.

به گزارش بینا، انتظارات حاکی از آن است، در این نشست که روزهای سه شنبه و چهارشنبه قرار است برگزار شود، فدرال رزرو اقدامات تازه محرک اقتصادی را اعلام کند که تأثیراتی بر بازار طلا خواهد داشت.
از سوی دیگر، در یک نظرسنجی، بیشتر سرمایه‌گذاران بر این باورند که در هفته آینده بهای جهانی طلا افزایش خواهد یافت. بر این اساس که ۶۲.‌۵ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که روند بها در هفته آینده صعودی، ۲۰.‌۸ درصد معتقد به روند نزولی و ۱۶.‌۷ درصد نیز معتقد بودند که بها همچنان نوسانی خواهد بود.

قیمت طلا و سکه
قیمت جهانی اونس طلا $ ۱,۷۰۵٫۵۰
یک مثقال طلای ۱۷ عیار ۵۱۵,۸۰۰
یک گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۹,۰۷۰
یک گرم طلای ۱۹ عیار ۱۲۵,۶۸۰
یک گرم طلای ۲۰ عیار ۱۳۲,۳۰۰
یک گرم طلای ۲۲ عیار ۱۴۵,۵۴۰
یک گرم طلای ۲۴ عیار ۱۵۸,۷۶۰
قیمت سکه طرح قدیم ۱,۱۶۲,۰۰۰
قیمت سکه طرح تازه ۱,۱۶۹,۰۰۰
قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵۸۳,۰۰۰
قیمت ربع سکه بهار آزادی ۳۰۲,۰۰۰
قیمت سکه یک گرمی ۱۸۷,۰۰۰

قیمت ارز در بازار تهران
امروز نرخ فروش هر دلار آمریکا با کاهش ۴۰ تومانی بر روی نرخ ۲۹۷۰ تومان و بهای خرید این اسکناس پشت سبز بر ۲۹۲۰ تومان قرار گرفت.
به دنبال دلار سایر ارزها نیز با افت قیمتی مواجه و هر یورو با قیمت ۳۹۶۰ تومان به فروش و با نرخ ۳۸۹۰ تومان خریداری شد که نسبت به پنج شنبه قبل ۱۵ تومان کاهش داشت.
بر اساس این گزارش، امروزهر پوند انگلیس با بیشترین کاهش یعنی ۵۵ تومان افت، به بهای ۴۸۰۰ تومان در فروش و ۴۷۰۰ تومان در خرید دست یافت.
شایان ذکر است، هر درهم امارات با کاهش ۵ تومانی، با قیمت ۸۱۵ تومان به فروش و با بهای ۷۸۵ تومان در بازار آزاد خریداری شد.
گفتنی است، در مرکز مبادلات ارزی نرخ هر دلار آمریکا توسط بانک مرکزی ۲۴۵۸۸ ریال و قیمت هر یورو و درهم ۳۱۷۷۱ و ۶۶۹۲ ریال تعیین شد.

 


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.