۱ آبان؛ آخرین قیمت طلا،سکه و ارز

قیمت‌ها در مرکز مبادلات ارزی تثبت شد؛دلار 2545 و یورو 3314 تومان

بینا- امروز هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران ۳۵۳۰ تومان به فروش می رسد. دیروز این ارز عمده به مبلغ ۳۵۸۰ تومان فروخته می‌شد. با این اوصاف دلار نسبت به دیروز ۵۰ تومان ارزان‌تر فروخته می‌شود. امروز هر دلار اما ۳۴۷۰ تومان خریده می‌شود.
صرافان چهارراه استانبول امروز هر یورو را ۴۴۰۰ تومان می فروشند و ۴۳۰۰ می خرند. این ارز نیز مانند دلار با کاهش قیمت همراه شده که این کاهش قیمت نسبت به دلار بیشتر است. دیروز اهالی چهارراه استانبول هر یورو را ۴۶۷۰ به فروش می رساندند که نشان از کاهش ۲۷۰ تومانی هر یورو دارد.
هر پوند نیز ۵۷۵۰ تومان فروخته و در مقابل ۵۴۰۰ تومان خریداری می شود.
لیر ترکیه با وجود این همه کاهش ثابت مانده و مانند دیروز به مبلغ ۲۰۰۰ تومان معامله می شود. صرافان هر لیر را با ۱۰۰ تومان کمتر می خرند.
امروز درهم هم کاهشی بود. دیروز این ارز به مبلغ ۹۸۵ تومان فروخته می شد در حالی که امروز صرافان این ارز را ۹۸۰ تومان به فروش می رساندند و در مقابل هر درهم را ۹۴۰ تومان می خرند.

بازار سکه و طلا

قیمت سکه طرح جدید امروز ۳۰ هزار تومان کاهش یافت. دیروز سکه طرح جدید یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان معامله می شد در حالی که امروز قیمت این نوع سکه به یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان فروخته می شود.
سکه طرح قدیم ۲۰ هزار تومان کمتر از طرح جدید به فروش می رسد.
نیم سکه هم که دیروز ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شد امروز با ۴۰ هزار تومان کاهش معادل ۶۶۰ هزار تومان معامله می شود.
هر ربع سکه نیز امروز ۳۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.
در این لحظه هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۲۵ دلار معامله می شود که نسبت روز گذشته همین موقع اندکی صعودی شده که این جهش چندان قابل توجه نیست.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.