۱.۵ میلیارد تومان هزینه پرواز تیم ملی فوتبال به ترکیه و ازبکستان!

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد هزینه پرواز تیم ملی برای انجام دو دیدار دوستانه در ترکیه و ازبکستان معادل ۱.۵ میلیارد تومان خواهد بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در نشست رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، مسعود سلطانی فر با اشاره به تهدیدهایی که از یکسال قبل ورزش کشور را هدف رفته است، اظهار کرد: این فشارها سیاسی بوده تا محدودیت هایی برای ورزش کشور در عرصه بین المللی به وجود آورند که این مسئله با کمک رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.


وی افزود: آمریکا نه تنها عرصه اقتصادی را بر ما تنگ کرده بلکه در عرصه دیپلماسی عمومی نظیر ورزش هم فشار خود را وارد کرده و باید بدانیم ورزش تاثیر بسیار بالایی بر جامعه دارد و جو روانی یا سرخوردگی ایجاد می کند و دشمن نیز همین موضوع را هدف رفته و قصدش ایجاد نارضایتی عمومی است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برای مقابله با این تهدیدها با وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و سایر دستگاه ها تعامل داشته ایم، خاطرنشان کرد: در عرصه ورزش از توان دیپلماسی و ظرفیت سفرای خود بسیار بهره برده‌ایم و حتی طی یکسال گذشته چند تهدید را برطرف کرده‌ایم.


سلطانی فر با اشاره به وضعیت سخت مالی به وجود آمده برای ورزش کشور به دلیل قیمت ارز، عنوان کرد: کشورهای میکروسکوپی همسایه ما هزینه های بسیار بالایی کرده اند و بازیکنان خارجی سایر کشورها را به خدمت گرفته اند و فضای رقابت بسیار سخت شده است.

وی با اشاره به افزایش هزینه ها، افزود: به طور مثال هزینه پرواز تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دو دیدار دوستانه در سفر به ترکیه و ازبکستان ۱.۵ میلیارد تومان خواهد بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.