۲۶شهریور نشست دبیران قرارگاه‎های شهید زین‎الدین برگزار می‌‎شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: قرارگاه شهید زین الدین با هدف ایجاد گفتمان و جریان‎سازی در بسیج دانشجویی را‎ه‎اندازی می‌‎شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،”داود گودرزی”چهارشنبه ۱۹ شهریور در جمع مسئولان بسیج دانشجویی لرستان در خرم‎آباد گفت: قرارگاه شهید زین‎الدین با هدف شبکه‌سازی دانشجویان بسیجی برای ایجاد گفتمان و جریا‎ن‎سازی تشکیل می‌‎شود.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی به دنبال تقویت ساختار موجود و پرکردن خلا‎هاست،تصریح کرد: ۲۶ شهریور نشست دبیران قرارگاه‎های شهید زین‎الدین برگزار می‌‎شود و مبانی این قرارگاه مطرح می‌‎شود.
 
جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور وجود تشکیلات منسجم در بسیج دانشجویی را در پیشبرد کار‌ها و حل مشکلات و موانع موثر دانست و اظهار داشت: برنامه‎های علمی سازمان مبتنی بر مطالبه‎گری تخصصی است، به گونه‎ای که در عرصه‎های چالش برانگیز نظام مانند مباحث فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ورود پیدا کرده و برای حل مشکلات راهکار ارائه می‌‎دهیم.
 
گودرزی در پایان خاط نشان کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن نیز در همین راستا تشکیل شده و ۹ موضوع چالش برانگیز کشور مانند خام فروشی نفت را در دست پیگیری دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.