۲۸ دی ماه، قیمت طلا ، ارز و نفت در بازار داخلی و خارجی

۲۸م دیماه ،

۲۸ دی ماه، قیمت طلا ، ارز و نفت در بازار داخلی و خارجی | چاپ |
پنجشنبه ۲۸ دی ساعت ۱۱:۲۴

بینا- قیمت طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز قبل افزایش داشته است. هر اونس طلا با ۶۵ سنت افزایش در مقایسه با روز قبل به قیمت ۱۶۸۰ دلار و ۱۰سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش بینا به نقل از الجزیره، این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و شش ممیز نود و پنج صدم درصد کاهش ( معادل بیست و هفت سنت) سی و یک دلار و هفتادو چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و ششصد و پنجاه و یک دلار و شصت و پنج سنت معامله می گردد.
همچنین قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در بازارهای آسیایی برای تحویل در مارس با افزایش دو سنتی به نود و چهار دلار و بیست و هشت سنت در هر بشکه رسیده است.
هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نیز با شصت و سه سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و نه دلار و شصت و هفت سنت در هر بشکه خرید و فروش می گردد.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در برابر دلار امریکا با مقداری افزایش همراه شده است.
امروز هر دلار امریکا با هشتاد و هشت ممیز چهل و نه صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با یازده صدم درصد افزایش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یورو با یک دلار و سی و سه سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل چهار صدم درصد افزایش داشته است.
هر پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز قبل پنج صدم درصد کاهش داشته است.

 

 

قیمت ها در بازار داخلی(کانون صرافان)

نماد (میانگین) خرید فروش

دلار امریکا ۳۲,۸۶۱ ۳۳,۰۳۷

یورو ۴۳,۷۰۰ ۴۳,۹۶۰

پوندانگلیس ۵۱,۵۰۰ ۵۲,۵۰۰

درهم ۸,۹۰۰ ۹,۰۰۰

لیر ترکیه ۱۸,۳۰۰ ۱۸,۷۵۰


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.