۴ حادثه در دشتستان، فوت، مفقودی و زخمی شدن ده‌ها نفر را در پی داشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان از وقوع چهار حادثه در این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر سرنگونی یگ کینی‌بوس حامل کارگران، تانکر حامل سوخت نیز دچار آتش‌سوزی شد.

۴ حادثه در دشتستان، فوت، مفقودی و زخمی شدن ده‌ها نفر را در پی داشت

به گزارش ممتاز نیوز، احسان دانشگر گفت: امروز شاهد وقوع چند حادثه در نقاط مختلف شهرستان دشتستان بودیم که چند فوتی را نیز در پی داشته است.

وی با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر در این حوادث بیان کرد: ساعت ۱۸ امروز یکی دیگر از حوادث ترافیکی در محور دالکی – کنارتخته رخ داد و تانکر حامل سوخت واژگون شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان بیان کرد: متأسفانه تانکر دچار آتش سوزی شد و دو سرنشین آن دچار سوختگی شدید شده و فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه نیز بلافاصله آمبولانس پایگاه زیارت و آمبولانس واکنش سریع و خودرو امدادی ارتباطات استان در صحنه حاضر شده و با توجه به شدت حادثه و آتش سوزی همکاری لازم با عوامل پلیس راه و اداره راه در کنترل ترافیک جاده و روان سازی محور انجام دادند.

4248253

دانشگر افزود: ساعت ۱۶ امروز گزارش یکی از حوادث ترافیکی در محور روستای پشت پر به تنگ ارم مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی بوس دریافت شد که گزارش اولیه حاکی از تعداد بالای مصدومان و فوتی داشت.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی و امدادی اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شده و همزمان همه مصدومان به مرکز درمانی تنگ ارم انتقال داده شدند.

4248256

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان افزود: پس از تریاژبندی هفت نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس و یک نفر توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شدند و پنج نفر سرپایی مداوا می‌گردند و متأسفانه چهار نفر فوتی اعلام شد.

وی بیان کرد: ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز نیز گزارش برخورد پژو پارس و پراید توسط پایگاه دریاقلی دریافت شد. در این حادثه که سه مصدوم داشته یک نفر توسط آمبولانس هلال احمر و دو نفر توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شدند.

دانشگر به دیگر حادثه که صبح امروز به وقوع پیوسته اشاره کرد و ادامه داد: در پی اعلام مفقودی فردی ۶۵ ساله سه تیم امدادی به محل اعزام شدند. متأسفانه جست‌وجو تا ظهر نتیجه نداد

وی گفت: پس از آن با اضافه شدن تیم واکنش سریع استان ادامه جست‌وجو با استفاده از هلی شات ادامه یافت و خوشبختانه فرد مفقود شده در ساعت ۱۸ پیدا شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.