۵۳ هزار نفر برای تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند

تاکنون بیش از ۵۳ هزار نفر برای ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم اقدام کرده اند.

۵۳ هزار نفر برای تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند

به گزارش ممتاز نیوز، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم از ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و ساعت ۲۴ امروز ۱۰ دی پایان می‌یابد.

وی افزود: تاکنون ۵۳ هزار نفر ثبت نام و انتخاب رشته‌ها کرده‌اند. داوطلبان امکان انتخاب ۱۰۰ کدرشته را دارند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اسامی پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش دهه سوم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام می‌شود.

بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ شرایط ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش رشته‌های تحصیلی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم اعلام شد.

داوطلبان می‌توانند با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ براساس ظرفیت‌های خالی مانده رشته محلهای پذیرش مرحله مهرماه سال ۱۴۰۱ و بر اساس دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.