۶ دستاورد مهم دفاعی فردا رونمایی می‌شود

فردا به مناسبت ۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی، از ۶ محصول جدید وزارت دفاع در مراسم ویژه‌ای با حضور محمود احمدی‌نژاد رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، این دستاوردهای جدید در حوزه‌های هوایی، موشکی، دریایی، الکترونیک، ادوات و خودرویی بوده و ضمن رونمایی از این محصولات، از مدیران، متخصصان، نخبگان و دست‌اندر‌کاران برتر دفاعی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین در حاشیه این مراسم، رییس جمهور از نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات وزارت دفاع و صنایع و سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه شامل سازمان صنایع هوا ـ فضا، سازمان صنایع دفاع، سازمان صنایع دریایی، سازمان صنایع هوایی، شرکت صنایع الکترونیک ایران، سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان اتکا و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بازدید می‌کند.

گفتنی است در سال ۱۳۸۹ با تصویب فرماندهی معظم کل قوا، ۳۱ مرداد که مصادف است با سالروز تصویب قانون تشکیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به عنوان «روز صنعت دفاعی» نامگذاری شد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.