۸۹ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۶۹۷ تن دیگر بستری شدند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۴۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، دکتر سیماسادات لاری گفت:  از دیروز تا امروز ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۶۲۵ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۵۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری افزود: ۳۷۶۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۹ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۲۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: شهرستان‌های عجب‌شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه‌سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.