‌مسکن ویژه تهرانی ها کلید خورد

۲۰ آبان ،

‌مدیر کل سابق مسکن و شهرسازی استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی احداث ۴ هزار واحد مسکن ویژه تهرانسر، گفت: هم‌اکنون در این منطقه پی‌سازی ۲ هزار واحد آغاز شده است.

فارس نوشت:تقی رضایی ‌مدیر کل سابق مسکن و شهرسازی استان تهران در مراسم ادغام دو اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان تهران و معارفه مدیر کل تازه راه و شهرسازی این استان، اظهار داشت: روزی که اینجانب به اداره کل مسکن و شهرسازی آمدم، وزیر راه و شهرسازی افتتاح ویژه مسکن مهر در تهران را از من خواست.

وی ادامه داد: در این جهت تلاش‌های بسزایی انجام شد، طوری که تا پیش از سال جاری ۱۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در پاکدشت افتتاح شد و بلافاصله فاز بعدی در این شهرستان با ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد کلید خورد.

مدیر کل سابق مسکن و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: درحال حاضر نیز ۳۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان تهران آماده افتتاح داریم.

وی با بیان اینکه تا پیش از دولت نهم، دولت‌ها هیچ برنامه‌ای برای ساخت مسکن در استان تهران نداشتند، اظهار داشت: با تلاش فراوان توانستیم زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن مهر را در تهران تدارک ببینیم.

رضایی اضافه کرد: در فاز یک، اجرای ساخت مسکن ویژه در منطقه تهرانسر در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آغاز شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی احداث ۴ هزار واحد مسکن ویژه تهران‌سر، ادامه داد: در حال حاضر در منطقه تهرانسر پی‌سازی ۲ هزار واحد آغاز شده و این درحالی است که تعداد متقاضیان هم‌اکنون ۲ هزار نفر است.

رضایی با بیان اینکه در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۳۰ درصد از اهداف سال ۹۱ جلوتر بودیم، تصریح کرد: طی ۱۴ ماه اخیر ۴۵۰ پرونده بالغ بر ۲ هزار ۷۰۰ میلیارد تومان دادنامه له سازمان بود که ۱۴۹ پرونده در سازمان مختومه شد.

وی اضافه کرد: همچنین پرونده ویژه شهرک ژاندارمری نیز چندی پیش با همکاری ارگان‌ها برطرف شد که بدوی و تجدیدنظر علیه سازمان بود که با حمایت همه ارگان‌ها، پرونده ۱۵۰۰ میلیارد تومانی رأی صادر شد.

رضایی با بیان اینکه در ابتدای حضور اینجانب در اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران، ۲۳ هزار و ۷۶۷ واحد نازک‌کاری شده بود، اظهار داشت: امروز این رقم به ۵۲ هزار و ۵۰۳ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در ۷ ماه گذشته بیشتر عملکرد نازک‌کاری سطح کشور در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان تهران انجام شده است.

بنابراین گزارش در این مراسم فریبرز واحدی به عنوان مدیر کل تازه راه و شهرسازی استان تهران معرفی شد و از خدمات تقی رضایی در اداره کل سابق مسکن و شهرسازی استان تهران تقدیر به عمل آمد.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.