‌موتورسواران به ‌مقررات اهمیت نمی‌د‌هند

۰۲خردادماه،

‌موتورسواران به ‌مقررات اهمیت نمی‌د‌هند

عصرخودرو: رئیس تازه پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با بیان اینکه ‌موتورسواران به ‌مقررات اهمیت نمی‌د‌هند، گفت: رسیدگی به وضعیت‌ موتورسواران متخلف از اولویت‌های مسائل ترافیکی در استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید کرم‌الله حسینی امروز در قم برخورد با موتورسواران متخلف را یکی از اولویت‌های مسائل ترافیکی در شهر قم دانست و افزود: موتورسواران متخلف بیشترین مشکلات را برای پلیس و مردم قم به وجود آورده‌اند و اینگونه اشخاص گویا مقررات راهنمایی و رانندگی را تنها برای وسایل چهار چرخ می‌دانند و برای خودشان این موضوع را قائل نیستند.

وی اضافه کرد:‌ بعضاً هم ملاحظه می‌شود بعضی موتور سواران به صورت فردی یا گروهی از چراغ قرمز عبور می‌کنند یا خلاف جهت حرکت می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم با بیان اینکه باید برای حل این معضلات برنامه ریزی شود یادآور شد: ۷۰ درصد کشته‌های حوادث رانندگی در قم موتورسواران می باشند و باید با همکاری مردم و مسئولان به دنبال کاهش این تلفات باشیم.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های کار در شهر قم گفت:‌ شهر قم از حساسیت وی‍ژه‌ای برخوردار است، اما اعتقاد دارم که زمینه‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای کار کردن در قم است.

وی اضافه کرد: باید اراده‌ها یکی شود و به صورت هدفمند و جمعی با هم کار کنیم تا بیش از پیش نسبت به مسائل ترافیکی شهرمان حساسیت داشته و کارها را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس تازه پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در خصوص مشکلات رانندگان خودروهای حمل شده با جرثقیل گفت:‌ معمولاً در استان‌های دیگر پلیس ۱۱۰ مرکزی است که کسی که خودرویش حمل شده است،‌ با تماس با آن مرکز از انتقال خودرویش مطلع می‌شود.

پنجشنبه ۲ خرداد   ۱۹:۳

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.