۱ میلیارد تومان اعتبار برای هوشمندسازی مدارس

۲۳ آبان ،

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران از اختصاص یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به هوشمندسازی مدارس درسال جاری خبرداد.
به گزارش تفسیری روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ˈعلی یزدیخواهˈ درچهارمین مراسم تجلیل از ره یافتگان مسیر دانایی در تالار ابوریحان خارجی دانشگاه شهید بهشتی تهران افزود: اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران نگاه ویژه ای به هوشمندسازی مدارس دارد و در دو سال اخیر اقدامات ارزنده ای را در این زمینه انجام داده است.
وی با بیان اینکه در دو سال اخیر نزدیک به سه میلیارد تومان اعتبار صرف هوشمندسازی مدارس شده است، افزود: درسال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف هوشمندسازی مدارس شهر تهران شد و امسال نیز بیش از یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این امر درنظر گرفته شده است.
مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران با بیان اقدامات صورت گرفته درخصوص حل مشکلات مدارس از نظر مالکیت، گفت: بیش از شش میلیارد تومان اعتبار برای تعیین تکلیف مدارس قلع وقمی درنظر گرفته شده است و درزمینه مابقی مدارس نیز به صورت تهاتری در حال مذاکره هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: جایگاه آموزش وپرورش شهر تهران از لحاظ توسعه علم و تعالی نظام تعلیم و تربیت بسیار بلند و رفیع است و دانش آموزان تهرانی نیز موفق شدند رتبه های بسیار خوبی را در آزمون های کنکور سراسری سال گذشته کسب کنند.
وی با اشاره به تحصیل، تهذیب و ورزش به عنوان سه محور مهم در مدارس، گفت: اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران درهفته آینده کاروان اهدای وسایل ورزشی به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان را درمدارس شهر تهران توزیع خواهد کرد.
یزدیخواه از اعزام بیش از ۱۴ هزار نفر از دانش آموزان پایه دوم دبیرستان و هنرستان شهر تهران به اردوهای راهیان نور از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون خبر داد و افزود: طرح راهیان نور در اداره کل آموزش وپرورش شهرتهران دنبال می گردد ودانش آموزان نیز مشتاقانه وبا علاقه فراوان دراین طرح شرکت می کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.