۱٫۳ میلیارد مشترک LTE تا ۲۰۱۸

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مجموع مشترکان شبکه LTE به عنوان نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی تا سال ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۱٫۳ میلیارد نفر می‌رسد.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، کارشناسان بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های خود اعلام کردند که مجموع مشترکان شبکه LTE به عنوان نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی تا سال ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۱٫۳ میلیارد نفر می‌رسد که این رقم از ۱۸۸٫۶ میلیون مشترک شبکه مخابراتی یاد شده در سال ۲۰۲۲ میلادی بسیار بیشتر است.
 
مرکز Informa Telecoms & Media با اعلام خبر یاد شده توضیح داد که در این دوره زمانی ایالت متحده آمریکا به بزرگترین بازار LTE در جهان تبدیل خواهد شد.
 
بر اساس پیش‌بینی‌های این مرکز، تعداد مشترکان شبکه مخابراتی LTE در کشور آمریکا تا پایان سال جاری میلادی به ۸۹٫۸ میلیون نفر خواهد رسید که احتمال می‌رود این رقم در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۴۲٫۱ میلیون نفر باشد. با این روند می‌توان گفت که تعداد مشترکان شبکه مخابراتی LTE در آمریکا با میانگین رشد سالانه ۲۲ درصد افزایش میابد.
 
این طور که کارشناسان می‌گویند، ۸۳٫۴ درصد اپراتورهای مخابراتی جهان که در بررسی‌های مرکز Informa حضور داشتند طی فصل‌های دوم و سوم از سال میلادی جاری روی شبکه LTE سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که سرمایه‌گذاری روی این شبکه مخابراتی در فضای کنونی بسیار عاقلانه به نظر می‌رسد.
 
همچنین یک‌سوم این شرکت‌های مخابراتی توضیح دادند که قصد دارند تا پایان سال جاری میلادی شبکه مخابراتی LTE خود را راه‌اندازی کنند.
 
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920829001072#sthash.totDYuhU.dpuf – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920829001072#sthash.totDYuhU.dpuf

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.