۱٫۵ میلیون محصول فرهنگی بین زائران حرم مطهر توزیع شد

دوشنبه ۱۵ خرداد – ۰۱:۱۵:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرکل فرهنگی شهرداری :

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵/۱ میلیون نسخه محصول فرهنگی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بین زائران توزیع شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تهران سما، عبادالله رمضانی با بیان این مطلب اظهار کرد: در  مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، ۶ ایستگاه فرهنگی در قریب به ۱۰ هزار متر فضا ایجاد و در این ایستگاه ها محصولات متعدد فرهنگی به زائران ارایه شد.
وی ادامه داد: در هریک از ایستگاه ها حدود ۵۰ غرفه شکل گرفت که هر کدام در موضوع خاصی ورود کرده بودند و توزیع محصولات فرهنگی بین زائران از طریق این مجموعه ها صورت گرفت.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: موضوعات محصولات فرهنگی توزیع شده بین زائران حرم مطهر امام خمینی (ره)، پیرامون زندگی آن حضرت ، خاطرات، درس ها و آموزه های ایشان بود و به نوعی با نشان دادن شکل و نوع رابطه امام خمینی (ره) با خانواده شان الگوی یک خانواده دینی ارایه شد.
همچنین بخشی از محصولات فرهنگی شامل تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان ادامه دهنده راه امام خمینی (ره)، مجموعه ای در رابطه با بیداری اسلامی، سی دی هایی حاوی اشعاری که برای امام راحل سروده شده و… می شد.
وی تصریح کرد: همچنین در ایستگاه های فرهنگی برنامه هایی مانند برنامه های خاص کودکان، مجموعه های نمایشگاهی و… نیز اجرا شد و در مجموع زائران حرم مطهر استقبال بسیار خوب و گسترده ای از مجموعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی ارایه شدند داشتند .
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۴۱۳۱۵۲۸۴۴۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.