۱۰درصد جریمه تعلیقی برای قاضی و نوروزی

۱۰اردیبهشت،

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود سالارکیا معاون حقوقی و رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دربارهٔ حکم صادره برای هادی نوروزی و محمد قاضی گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده بود، جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز با حضور اعضای کمیته انضباطی برگزار شد و تصمیم کمیته انضباطی در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفت. بر این اساس هادی نوروزی و محمد قاضی ۱۰ درصد جریمه خواهند شد اما این جریمه تعلیقی خواهد بود و در صورت رضایت کتبی سرمربی و همچنین تایید مدیرعامل و عدم تکرار قابل بخشش خواهد بود.

وی افزود: نوروزی و قاضی از جمله بازیکنانی می باشند که در مدت حضور خود در پرسپولیس سابقه رفتار اینگونه را نداشته‌اند و ظاهرا در شرایط ناراحتی و فشار چنین مصاحبه‌هایی کرده‌اند که با در نظر گرفتن سابقه آنها چنین حکمی از سوی کمیته انضباطی در نظر گرفته شد.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: رعایت مسائل انضباطی و اصول حرفه‌ای فوتبال و تمکین از دستورات سرمربی در سرلوحه امور انضباطی باشگاه قرار دارد و خوشبختانه امسال با مدیریت آقای رویانیان، دست‌اندرکاران تیم و کادر فنی مشکلات انضباطی عدیده‌ای وجود نداشته و امیدواریم تیم پرسپولیس با آرامش به کار خود ادامه داده و با تلاش همه‌جانبه اعضای تیم و حمایت هواداران به مقام قهرمانی در جام حذفی دست یابد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.