۱۰ هزار واحد مسکونی آماده تحویل به زلزله زدگان

۲۹ آبان ،

معاون سازمان بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی آماده تحویل به زلزله زدگان اذربایجان شرقی است.

آقای لطیفی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به روند خوب بازسازی مناطق زلزله زده افزود: قرار است  ۱۸ هزار واحد مسکونی به زلزله زدگان تحویل شود که تلاش می گردد تا اغاز فصل زمستان این واحدها تحویل گردد.
وی با بیان اینکه سفت کاری این واحدها انجام شده و نازک کاری ان برعهده مردم است  گفت: کاری که در مناطق زلزله زده اذربایجان شده واقعا با ارزش است و دولت تمام تلاش خود را برای بازسازی مناطق مسکونی تخریب شده می کند.
معاون سازمان بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور افزود: تحویل این تعداد واحد مسکونی در این مدت کوتاه کار بی سابقه ای است، بطوری که در زلزله بم شاهد بودیم روند بازسازی ۴ تا  ۵ سال بطول انجامید.
لطیفی افزود : با توجه به سرمای این منطقه کار به سرعت هر چه تمام در دست اجراست و این واحدها به موقع به زلزله زدگان تحویل شود.
معاون سازمان بازسازی مدیریت بحران کشور  در ادامه در خصوص ساخت مراکز کنترل مدیریت بحران در استانها گفت: این ساختمانها که در بیشتر استانهای کشور بجز  ۵ – ۶استان در دست ساخت است از مراکز کنترلی است که توانایی مقاومت درمقابل زلزله ۹ ریشتری را دارد بطوریکه هنگام وقوع اتفاق علاوه بر این مقاومت ارتباطات رادیویی ، مخابراتی و خدمات آن قطع نمی شود.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.