۱۰ اجرای خیابانی در سومین و چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر برگزار می گردد

۲۷م دیماه ،

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان ۱۰ اجرای نمایش خیابانی در روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، در روز پنج شنبه و در سومین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرنمایش «سیاگالش» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا علیزاده، ساعت ۱۱ صبح در محوطه باغ موزه قصر و نمایش «آپارتمان ابدی» به نویسندگی و کارگردانی آرش ساربان و علی بنائیان، ساعت ۱۵ در محوطه خانه هنرمندان اجرا می گردد.

همچنین محوطه مجموعه تئاتر شهر نیز در همین روز میزبان نمایش های خیابانی «سیاگالش» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا علیزاده در ساعت ۱۵:۳۰، «بیداری ذرات» به نویسندگی و کارگردانی رضا منصوری در ساعت ۱۶:۴۵، و «آپارتمان ابدی» به نویسندگی و کارگردانی آرش ساربان و علی بنائیان خواهد بود.

گفتنی است که در روز جمعه ۲۹ دی ماه نیز نمایش های خیابانی «کوسا کچل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار، ساعت ۱۱ و «حرف من، حرف تو» به نویسندگی آرش دادگر و کارگردانی ستار مهرشاد ،ساعت ۱۵ به ترتیب در محوطه باغ موزه قصر و محوطه خانه هنرمندان اجرا می گردد.

نمایش های خیابانی «آپارتمان ابدی» به نویسندگی و کارگردانی آرش ساربان در ساعت ۱۵:۳۰، «کوسا کچل» در ساعت ۱۶:۴۵ و «حرف من، حرف تو» به کارگردانی ستار مهرشاد در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می گردد.

گفتنی است سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۲۶ دی تا ۱۲ بهمن برگزار می گردد.

انتهای پیام/ش.ع/ص

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۰۷۹


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.