۱۰ استان و جزیره قشم میزبان جشنواره تجسمی فجر

۰۹ام بهمن ،

پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر همزمان با تهران در ۱۰ استان و جزیره قشم برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تجسمی فجر گفت: استانهای خوزستان، گلستان، البرز، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، خراسان جنوبی، کرمان شمالی، همدان، مرکزی و جزیره قشم میزبان پنجمین جشنواره تجسمی فجر می باشند.

سیاهکارزاده ادامه داد: آمادگی برای برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در تمام استانها وجود داشت و به این منظور با ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها مکاتبه شد تا استان‌هایی که شرایط، آمادگی و فضای مناسب برای میزبانی جشنواره را دارند، به دبیرخانه جشنواره اعلام کنند و در نهایت ۱۰ استان و جزیره قشم برای برگزاری پنجمین جشنواره تجسمی فجر پاسخ مثبت دادند.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر افزود: منتخبی از آثار رشته‌های کاریکاتور، عکس، پوستر و تصویرسازی جشنواره که قابلیت تکثیر دارند با توجه به فضای نمایشگاهی استان‌ها علاوه بر تهران در این ۱۰ استان و جزیره قشم به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: تمرکز زدایی از رویکردهای جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است که از اولین دوره به آن توجه شده و در این دوره هم بر اساس آمادگی استان‌ها برای آن برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.