۱۰ تبلت پرفروش در بازار تهران + مشخصات

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: بازار تبلتهای ارزان قیمت با توجه به کاربردی بودن این کالا و نیز با وجود کاهش قدرت خرید خانواده ها، بازار خوبی عنوان می شود و فروشندگان این تبلتها معتقدند که تبلتهای دانش آموزی مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

در این گزارش ۱۰ مدل پرفروش بازار که قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان دارد معرفی شده است.

تبلت T7 هیوندای در جمع پرفروشهای بازار

مدل T7 کمپانی هیوندای که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود در ابعاد ۱۹۶ × ۱۱۸ × ۱۰٫۹ میلی متر و وزن ۳۰۳ گرم دارای پردازنده Exynos 4412 Chipset – Quad-Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی ۸ گیگابایت است.

این تبلت از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD و اندازه ۷ اینچی بهره می برد که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، GPS ، بلوتوث و نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، حسگر شتاب سنج و microUSB و HDMI از جمله امکانات این تبلت محسوب می شود.

این رایانه جیبی دارای سیستم عامل Google Android v4.0.4 Ice-Cream Sandwich و کارکرد باتری تا ۵ ساعت پخش ویدیو است.

MercurymTab یک تازه وارد پرفروش

تبلت مرکوری ام تب استریک که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود یک تبلت تازه وارد بازار است که دارای ابعاد ۱۸۸ × ۱۱۵ × ۷ میلی متر و وزن ۲۸۰ گرم است و از پردازندهARM MTK 6575 Chipset , Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی بهره می برد.

این مدل دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه ۷ اینچ است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه  GPRS – GPS – Edge و بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم ، رادیو، حسگر شتاب سنج  و microUSB و HDMI را داراست.

این تبلت از سیستم عامل Google Android v4.0 Ice-Cream Sandwich با کارکرد باتری ۱۲ ساعته بهره می برد.

اسمارت تاچ ۲۰۰ هزار تومانی در جمع پرفروش ها

SmartTouch Life مدل TA701254 که حدود ۲۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود در ابعاد ۱۹۰٫۵ × ۱۱۱٫۷ × ۱۲٫۷ میلی متر و وزن ۲۹۵ گرم است و از پردازنده ARM Cortex-A9 Processor و حافظه داخلی ۴ گیگابایت بهره می برد.

صفحه نمایش این تبلت لمسی از نوع TFT LCD در اندازه ۷ اینچ است و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب کارت حافظه و وب کم و نیز حسگر شتاب سنج و microUSB از دیگر امکانات این تبلت محسوب می شود.

این مدل از سیستم عامل Google Android v4.1 JellyBean پشتیبانی می کند.

تبلت ۳G مارشال با قیمت ۲۲۰ هزار تومان

مدل Marshal ME-702 که حدود  ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد یکی از تبلتهای پرفروش ارزان قیمت است که از نسل سوم تلفن همراه پشتیبانی می کند.

این مدل در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۹٫۸ میلی متر و وزن ۳۲۰ گرم دارای پردازنده ARM Telechips TCC8923 Chipset , Cortex-A5 CPU و حافظه داخلی ۸ گیگابایت است که از مدل مدل پردازنده گرافیکی Mali-400 پشتیبانی می کند.

تبلت مارشال دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه ۷ اینچی است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB را دارد.

سیستم عامل این تبلت از نوع Google Android Ver 4.0.4 است.

دومین اسمارت تاچ ارزان قیمت

تبلت اسمارت تاچ لایف تی سی ۷۰۱۶۵۰۴ که حدود ۲۵۰ هزار تومان قیمت داده می شود در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۱۱٫۹ میلی متر و وزن ۳۱۶ گرم دارای پردازنده Cortex A9 processor Dual Core است و از حافظه داخلی ۴ گیگابایت و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD و اندازه ۷ اینچی بهره می برد.

قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB از جمله ویژگیهای این تبلت است.

تبلت اسمارت تاچ لایف تی سی ۷۰۱۶۵۰۴ از سیستم عامل Google Android v4.1 JellyBean پشتیبانی می کند.

تبلت ایناول ۴۰۰ هزار تومانی در جمع خوش اقبال ها

به گزارش باشگاه خبرنگاران تبلت ایناول مدل Innovel I710B نیز در جمع خوش اقبالهای ارزان قیمت قرار دارد که حدود ۴۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود و ابعاد آن نیز ابعاد: ۱۹۴ × ۱۲۰٫۵ × ۱۰٫۲ میلی متر است و ۳۲۰ گرم وزن دارد.

این تبلت از پردازنده ARM AML8726-MX Chipset – Dual Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی ۸ گیگابایت، حافظه در دسترس کاربر ۶ گیگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه بهره می برد.

صفحه نمایش لمسی از نوع LED-backlit IPS LCD در اندازه ۷٫۰ اینچی و امکانات ارتباطی چون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – USB و HDMI از جمله ویژگیهای این تبلت است.

این مدل دارای وب کم دوربین جلویی یا کیفیت ۰٫۳ مگاپیکسل و شتاب سنج و ژیروسکوپ است و از سیستم عامل Google Android v4.1.1 – Jelly Bean پشتیبانی می کند.

تبلت ایسوس در جمع ارزان قیمت ها

تبلت ممو پد اچ دی ام ای ۱۷۳ ایکس کمپانی ایسوس با ۴۶۰ هزار تومان قیمت و حافظه ۱۶ گیگابایتی یکی از پرفروش ترین تبلتهای ارزان قیمت محسوب می شود.

این تبلت در ابعاد ۱۰٫۸ × ۱۲۰٫۶ × ۱۹۶٫۸ میلی متر و وزن ۳۰۲ گرم دارای پردازنده- MT8125 Chipset – Quad-Core Cortex-A7 و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است که از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LED-backlit LCD  در اندازه ۷ اینچ بهره می برد.

قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، GPS ، بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین و وب کم، حسگر شتاب سنج و microUSB از جمله امکانات این دستگاه است.

این تبلت از سیستم عامل Google Android v4.2 JellyBean و کارکرد باتری ۱۰ ساعت کاربری ترکیبی و مداوم پشتیبانی می کند.

تبلت ایرانی دیمو ۷۰۰S خوب می فروشد 

تبلت ایرانی دیمو مدل Dimo700Snew Call Simcard Bluetooth نیز که ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد فروش خوبی را در میان تبلتهای ارزان قیمت به خود اختصاص داده؛ این مدل دارای ۴GB حافظه داخلی و قابل افزایش از طریق افزودن کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت است.

دارا بودن صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی LCD Capacitive و وزن ۳۵۰ گرم و پشتیبانی از سیستم عامل Google Android نسخه‌ ۴٫۱ (Ice Cream Sandwich) از دیگر امکانات این تبلت است.

پشتیبانی از نسل دوم موبایل و امکاناتی همچون WiFi – کارت خوان – دوربین – وب کم – حسگر شتاب سنج – USB از جمله ویژگیهای این تبلت ایرانی با پردازنده TI OMAP 850 1.0Ghz است.

تبلت ایرانی جی ال ایکس در جمع پرفروش ها

تبلت ایرانی جی ال ایکس مدل TabJet که دارای ابعاد ۱۹۷ × ۱۲۴ × ۱۱ میلی متر و وزن ۳۴۶ گرم است نیز در بازار فروش خوبی دارد.

این مدل که حدود ۴۵۰ هزار تومان قیمت داده می شود از پردازنده ARM Mediatek MT 6577 Chipset , Dual-Core CPU و حافظه داخلی ۴ گیگابایت بهره می برد.

پردازنده گرافیکی Power VR SGX 531 و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه ۷ اینچ از دیگر امکانات این تبلت است.

قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه، GPRS و GPS ، Edge  و بلوتوث با قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، رادیو، حسگر شتاب سنج و  microUSB از جمله ویژگیهای این تبلت است که از سیستم عامل Google Android v4.0 Ice-Cream Sandwich پشتیبانی می کند.

ارزان ترین تبلت ایرانی در جمع پرفروش ها

تبلت ایرانی ارزان قیمت دیمو ۵۰۰ که حدود ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد نیز در جمع پرفروش های ارزان قیمت دیده می شود.

این تبلت در وزن ۳۰۰ گرم و صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی تولید شده که از سیستم عامل Android 4.0.4 و پردازنده boxchip A13 – 1.2gh پشتیبانی می کند.

دارا بودن حافظه داخلی ۴GB با قابلیت افزایش تا ۱۶GB و حافظه رم ۵۱۲ mb ddr3 از دیگر ویژگیهای این تبلت است. این مدل دارای ۲ دوربین VGA در جلو و عقب است.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.