۱۰ مجتمع خدمات رفاهی درمحور ایرانشهر- نیکشهر- چابهار در حال ساخت است

۱۹ام بهمن ،

به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا مجردˈ روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر- ایرانشهر بیان کرد: بخش خصوصی برای ساخت هر یک از مجتمع های خدماتی رفاهی ۱۸ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

وی افزود: در این مجتمع ها مسجد، جایگاه سوخت (پمپ بنزین )، رستوان، سرویس های بهداشتی و سوپر مارکت احداث و راه اندازی خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان گفت: به هر یک از مجتمع های یادشده علاوه بر دو میلیارد ریال تسهیلات از سوی این اداره کل، ۸۰۰ میلیون ریال نیز در زمینه آماده سازی، زیرسازی و محوطه سازی کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.

مجرد تصریح کرد: با توجه به بازگشایی محور تازه ترانزیتی چابهار -نیکشهر – ایرانشهر و تردد کامیونها و اتوبوس های مسافربری از این مسیر ضروری است هر چه سریعتر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در این محور راه اندازی شود.

فرماندار نیکشهر نیز در این بازدید گفت: با توجه به تردد کامیونها و اتوبوس های مسافربری از محور ترانزیتی چابهار- نیکشهر -ایرانشهر ضروری است هر چه سریعتر نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در این شهرستان دایر و فعال شود.

ˈصاحب گل صالحیˈ با بیان اینکه سه هکتار زمین برای احداث ساختمان پلیس راه در این شهرستان اختصاص پیدا کرده است، خواستار تسریع در عملیات ساخت این ساختمان و راه اندازی هر چه سریعتر ۱۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی شد.

به گزارش ایرنا، محور ترانزیتی چابهار- ایرانشهر- زاهدان- میلک سیستان واقع در مرز افغانستان از راههای پر تردد سیستان و بلوچستان است.

محور چابهار -ایرانشهر پیش از این از شهرستان سرباز عبور می کرد که به سبب فاصله طولانی و داشتن پیچ و خم های بسیار، همواره رانندگان را بامشکلاتی روبه رو می کرد اما با ساخت و راه اندازی محور تازه چابهار- نیکشهر- ایرانشهر که سبب کاهش حدود ۱۰۰ کیلومتری و روان شدن ترافیک شده، رانندگان کامیونها، اتوبوسها و خودروهای سواری از این مسیر برای رفت و آمد استفاده می کنند. ک/۲

۷۳۰۶ / ۶۵۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.