۱۰ نکته مهم در دکوراسیون

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در یک اتاق نشیمن بیشتر از وسایل وعتیقه‌های شگفت‌انگیز استفاده کنید. این حرکت برای فضای ورودی هم عالی می‌باشد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، آیا از دکوراسیون منزل‌تان خسته شده‌اید؟ آیا می‌خواهید تغییر اساسی در آن ایجاد کنید؟ دست نگه دارید!! به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این ۱۰ نکته را بخوانید.

۱٫      سرمایه گذاری کردن در بهترین‌ها:

به جای پر کردن به سرعت یک اتاق با وسایلی که شما می‌توانید تهیه کنید، سعی کنید از وسایل محدودی که واقعاً به آنها علاقه دارید در مراحل مختلف و به آرامی در طی مرور زمان به اتاقتان اضافه کنید.

۲٫      از لباسهای شخصی اقتباس کنید.

اگر شما یک بلوز با رنگ دلخواه یا هر چیزی که دارای بافت هموار و صاف است دارید، آن را به یک نقاش منزل نشان دهید تا مطابق رنگ آن برای شما رنگ مورد علاقه‌تان را تهیه کند.

۳٫      روشن کردن فضا:

بازتاب پارچه‌های پر تلالو و کاغذ دیواری‌های روشن به فضا کمک خواهد کرد که روشن‌تر به نظر برسند.

۴٫      از آنچه که دارید لذت ببرید.

بر روی چیزهای با ارزش اتاق تاکید کنید. اگر سقف بلندی دارید پرده‌های بلند آویزان کنید و اگر اتاقتان مانند یک جعبه تاریک است آن را تغییر ندهید، فقط با یک رنگ سفید روشن، فضای تیره و خفه را نجات دهید. با آنچه که دارید کار کنید و همیشه راحتی را در نظر بگیرید.

۵٫      نورها:

حداقل ۳ منبع نور در یک اتاق داشته باشید هدف مطلوب با یک لامپ سقفی و چندین لامپ زمینی و رومیزی بدست می‌آید. از آباژورها می‌توانید برای روشن کردن گوشه‌های تیره استفاده کنید.

۶٫      بیشتر از وسایل آنتیک و عتیقه و شیک استفاده کنید.

در یک اتاق نشیمن بیشتر از وسایل وعتیقه‌های شگفت‌انگیز استفاده کنید. این حرکت برای فضای ورودی هم عالی می‌باشد.

۷٫      فضای ورودی را جدی بگیرید.

از فضای ورودی غفلت نکنید! فکر کنید که به عنوان یک پیش غذا می‌باشد. فضای ورودی باید سبک همه جای منزلتان را منعکس کند، به عبارتی دیگر باید خلاصه‌ای از تمام فضای منزلتان باشد. باید در مهمانان حسی ایجاد کنند که راغب باشند تا بیشتر ببینند.

۸٫      بیشتر جمع آوری کنید.

هر وسیله ای که دوست دارید و با شما صحبت می‌کند را جمع آوری کنید، مهم نیست که چه چیزی هست و در چه تعدادی می‌باشد، مهم این است که شما آن را دوست دارید.

۹٫      خطر!

وسایل روی میز، وسایل اضافی محل ورودی، کفشها، کوله پشتی بچه‌ها و نامه‌ها هر وسیله‌ای که نمایش گذاشتن آن زیبا نیست باید در کمدها و فضاهای تعبیه شده برای این منظور، بایگانی شود.

۱۰٫ آنسوی کاغذ دیواری:

تغییر رومبلی زدن و کاغذ دیواری کردن یکی از بهترین کارها برای ایجاد یک تغییر اساسی در منزل می‌باشد که هزینه‌ها را تا حدودی می‌تواند کم کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.