۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهر تازه هشتگرد به زودی افتتاح می گردد

۸فروردین ۱۳،

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ،ˈعلی نیکزاد ˈ که برای بازدید از روند ساخت وساز واحد های مسکونی طرح مهر روز پنج شنبه در شهرجدید هشتگرد ( واقع در ۷۰ کیلومتری محور تهران – کرج – قزوین ) حضوریافته بود، گفت : مراحل ساخت وتکمیل ۳۰ هزار دستگاه از این واحد ها در حال نهایی شدن است .

وی تصریح کرد : خانه های مذکور براساس برنامه ریزی طی سه مرحله به بهره برداری خواهد رسید .

نیکزاد همچنین در نشستی با حضور معاونین وزارت راه وشهرسازی و مدیران استان البرز در محل شرکت عمران شهر تازه هشتگرد در خصوص تسریع اجرای پروژه مذکور و تکمیل انشعابات برق و آب ، دستورات لازم را صادر کرد .

تامین اعتبار تکمیل مسجد ، مدرسه ، ساخت کلانتری ، مسکن مهر ماهدشت ، شهرک ابریشم و شهرجدید هشتگرد از جمله موارد مصوب در نشست یاد شده بود.

علاوه براین درمورد مترو مهرشهر به هشتگرد مقرر شد به منظور تسریع در اجرای پروژه ، خریداری ریل مورد نیاز آن پیگیری و نهایی شود و ساخت ایستگاه نیز صورت گیرد .

قطار برقی مهر شهر، هشتگرد در ادامه مسیر قطار برقی تهران – کرج به طول ۲۵ کیلومتر با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است .

استفاده بهینه از زمان ، ایمنی سفر ، کاهش آلودگی محیط زیست ، کاهش مصرف سوخت و کاهش سوانح رانندگی از جمله مزایای این پروژه محسوب می گردد .

وزیر راه وشهرسازی از اولین ساعات صبح امروز در راس هیاتی از معاونین و مدیران این وزارتخانه از پروژه های زیرزمینی کردن قطار تهران – تبریز در مناطق ۱۷ و ۱۸ ، مسکن تهرانسر ، ادامه آزاد راه تهران – کرج ، تعریض آزاد راه تهران – کرج ، مسکن مهر البرز و شهرجدید هشتگرد بازدید و دستورات لازم را به مدیران و مسئولان ذیربط ابلاغ کرد .

اقتصام (۳)** ۱۵۵۹**۱۶۰۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.