۱۰ کشور برتر دنیا در استفاده از اینترنت موبایلی

۲۷م آذر ،

بررسی‌ها نشان داده که کاربران تلفن همراه در انگلیس، آمریکا و ژاپن بیشترین میزان دسترسی به اینترنت را از طریق دستگاه موبایل خود دارند.
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Pew یک چهارم کاربران گوشی‌های هوشمند از موبایل خود برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند.
میلیون‌ها نفر از مردم اولین تجربه دسترسی به اینترنت را از طریق دستگا‌ه‌های موبایل دارند و به انتقال پول از طریق موبایل می‌پردازند.
البته این تحقیقات نشان داده که تعداد کاربران اینترنت موبایل در کشورهای غربی بیش از بازارهای در حال توسعه و نوظهور است.
بر اساس این گزارش، آمریکایی‌ها و ژاپنی‌ها بیشترین میزان دسترسی به اینترنت را از طریق موبایل دارند، به‌ویژه در میزان دسترسی به شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک و توییتر.
دسترسی به رسانه‌های اجتماعی از طریق موبایل در کشورهای مصر، مکزیک و یونان بیشترین محبوبیت را دارد.
این تحقیقات که از میان ۱۸ کشور ژاپن، استرالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، برزیل، روسیه، آمریکا، کانادا، سوئد، لهستان، ایرلند، هند و چین صورت گرفته، نشان داده که انگلیس با ۵۲ درصد بیشترین میزان دسترسی موبایلی به اینترنت را دارد و پس از آن ژاپن و آمریکا با ۵۱ درصد در جایگاه بعدی جدول نشسته است.
بر اساس این گزارش، چین و اسپانیا با ۳۶ درصد جایگاه چهارم و پنجم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و به ترتیب فرانسه و روسیه با ۳۵ و ۳۳ درصد ششم و هفتم در جایگاه جدول قرار گرفته‌اند.
به گزارش موبنا، در میان این کشورها، لهستان با ۳۱ درصد، آلمان با ۲۹ درصد و مکزیک با ۲۷ درصد به ترتیب جایگاه هشتم، نهم و دهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
گزارش‌ها حاکی است که پاکستان کمترین نرخ دسترسی به اینترنت را با استفاده از گوشی‌های هوشمند با چهار درصد دارند. در واقع ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند در این کشور پایین است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.