۱۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره شعر انقلاب

جام جم آنلاین: دبیر دومین جشنواره شعر انقلاب اسلامی از ارسال بیش از صد اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: دهم شهریور ماه آخرین مهلت دریافت آثار برای این دوره از جشنواره است.

علی داوودی از انتشار فراخوان مکتوب این جشنواره خبر داد و گفت: فراخوان دومین جشنواره شعر انقلاب اسلامی تاکنون به صورت مجازی منتشر شده بود و شاید به همین خاطر کمتر دیده شده، اما با این وجود تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی افزود: جشنواره شعر انقلاب در سال جاری با دو تغییر عمده روبرو خواهد بود که برداشته شدن شرط محدودیت سنی برای شرکت در آن از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است و باعث می‌شود آثاری که در سنین بعد از جوانی توسط شاعران انقلاب اسلامی و درباره آن سروده شده است نیز بتوانند در جشنواره حضور پیدا کنند.

دبیر دومین جشنواره شعر انقلاب اسلامی همچنین از افزوده شدن بخش پژوهش به این دوره از جشنواره خبر داد و اظهارداشت: سعی داریم در قالب این بخش، مبانی نظری شعر انقلاب نیز از طریق جشنواره به مخاطبان ارائه شود.

به گفته داوودی، شاعران می‌توانند تا ۱۰ شهریورماه نسبت به ارسال اثر به این جشنواره اقدام کنند. مراسم پایانی نیز روز هشتم آذرماه برگزار خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره شعر انقلاب اسلامی همچنین جوایز نفرات برگزیده را شامل دو، یک و نیم و یک میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم عنوان کرد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.