۱۰۰ شاکی در پرونده کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی

کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی اصفهان کلاهبرداری که بیش از۱۰۰ میلیارد ریال از این راه تحصیل کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی اصفهان کلاهبرداری که بیش از۱۰۰ میلیارد ریال از این راه تحصیل کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش سرهنگ حسین حسین زاده، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت:در پی شکایت های متعدد دامداران و کشاورزان از فردی که با جعل عناوین مختلف وعده عرضه علوفه ،غلات و کودهای شیمیایی به آنها داده و مبالغ کلانی نیز از آنها اخذ کرده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان تحقیقات خود را پیرامون این فرد آغاز کردند و به بررسی مدارکی که شاکیان ارائه کرده بودند پرداختند.

این مقام مسئول تصریح کرد : سر انجام این تحقیقات در هفته جاری به ثمر نشست و کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی ردی از این فرد که بسیار زیرکانه و حساب شده فعالیت می کرد در پایتخت بدست آوردند.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد:بلافاصله تیم مجرب اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی عملیات دستگیری وی را آغاز کردند و هنگامی که “غلامعلی – ب” درحال اجرای نقشه خود برای به دام انداختن یکی دیگر از کشاورزان بود به محاصره ماموران درآمد و راهی جز تسلیم شدن در برابر آنان نیافت.

وی افزود :با دستگیری و انتقال این متهم ۵۱ ساله به پلیس آگاهی پرده از ابعاد گسترده این کلاهبرداری میلیاردی برداشته شد.

سرهنگ “حسین زاده “گفت: این فرد با استفاده از فن بیان بسیار قوی و صحنه سازی های صوری خود را با عناوین مختلف به کشاورزان و دامداران و تعاونی های کشاورزی و دامداری معرفی و به آنها وعده عرضه علوفه،غلات و سموم و کودهای شیمیایی با قیمتی بسیار استثنایی می داد و زمانی که اعتماد آنها را جلب می کرد با اخذ مبالغی بین ۲۰۰میلیون تا سه میلیارد ریال از آنها ،متواری می شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد:تا کنون بیش از ۱۰۰ نفر از شاکیان وی در سراسر کشور و استان توسط پلیس شناسایی شده است که مبلغ وجوه دریافتی از آنان بالغ بر یکصد میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوه و شگرد به کار رفته توسط متهم و فعالیت وی در سایر استان های کشور این پرونده همچنان در پلیس آگاهی اصفهان درحال رسیدگی است.

سرهنگ ” حسین زاده ” در پایان از هموطنان خواست چنانچه خود و یا نزدیکان آنها در دام این فرد گرفتار شده اند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پلیس آگاهی اصفهان مراجعه و یا با شماره ۲۱۸۴۳۰۱ تماس گرفته تا اقدامات قانونی صورت پذیرد .


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.