۱۰۴ مقاله به اولین کنگره ملی صائب تبریزی ارسال شد

۰۷خردادماه،

دبیر اولین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی از ارسال ۱۰۴ مقاله به اولین کنگره صائب تبریزی خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمد زمانی در مراسم اولین کنگره صائب تبریزی و شعر اخلاقی با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره افزود: تلاش ما بر این است با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزی را به نام صائب تبریزی نامگذاری کنیم تا از این طزیق یاد این شاعر بزرگ گرامی داشته شود. 
وی یادآور شد: باید از مقام معظم رهبری به عنوان احیاگر صائب تبریزی تقدیر کنیم و اگر تاکید معظم له نبود صائب حضور پر رنگی در محافل ادبی نداشت. 
دبیر اولین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی توضیح داد: رهبر معظم انقلاب دربارهٔ صائب فرموده اند که وی هنوز قله شعر فارسی است و از وی به عنوان نماد شعر اخلاقی یاد کردند. 
حجت الاسلام زمانی در ادامه به برنامه های اولین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی اشاره کرد و ادامه داد: رونمایی از تمبر صائب تبریزی، رونمایی از کتاب شعر بیداری اسلامی و تقدیر از شاعران عرصه شعر اخلاقی و در عین حال بزرگداشت محمد قهرمان از صائب پژوهان از برنامه هایی بود که در این کنگره برگزار شد. 
وی همچنین به ارسال ۱۰۴ مقاله به کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی اشاره کرد و گفت: این آثار در سه مرحله داوری شده و در نهایت در مراسم اختتامیه این کنگره از اشخاص برتر تقدیر می گردد. 
دبیر اولین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی در ادامه از برگزار کنندگان این کنگره تقدیر کرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فریده تقی زاده:

    لطفا در صورت امکان مقالات را به ایمیل اینجانب ارسال نمایید.چون جهت انجام پایان نامه به آن احتیاج مبرم دارم با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.