۱۱ خرداد آخرین مهلت ثبت نام در آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

۱۲خردادماه،

۱۱ خرداد آخرین مهلت ثبت نام در آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

11 خرداد آخرین مهلت ثبت نام در آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون انگلیسی آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال دانشگاه آزاد آغاز شد و تا روز شنبه ۱۱ خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، ناصر اقبالی با اعلام این خبر افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی الکترونیکی ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آن لاین خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون درخصوص نحوه انصراف متقاضیان پس از ثبت نام قطعی گفت: متقاضیان آزمون آیلتس در نظر داشته باشند که انصراف از شرکت در این آزمون بعد از ثبت نام قطعی امکان پذیر نیست، لذا به داوطلبان پیشنهاد می گردد قبل از ثبت اینترنتی نام خود در این آزمون از قطعیت جهت شرکت در این آزمون اطمینان حاصل کنند.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تأکید کرد: امکان تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و یا بالعکس پس از ثبت نام قطعی امکان پذیر نیست.

اقبالی در مورد زمان آزمون این دوره گفت: آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک این دوره در روز شنبه ۱ تیرماه برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون شنبه ۱۵ تیرماه در پایگاه اینترنتی results.ielts.org اعلام خواهد شد.

وی گفت: علاقه مندان آزمون آیلتس می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری های این آزمون ها به پایگاه اینترنتی ielts.iauset.com مراجعه کنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net و یا با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ پایگاه اینترنتی www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح کنند تا کارشناسان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت به آن پاسخ گویند.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.