۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در ورامین کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران ، از انهدام باند بزرگ تهیه وتوزیع موادمخدر و کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران ، گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با شروع سال جدید فعالیت خودرا جهت مقابله با مافیای مواد مخدر افزایش داده وبه مرحله اجراءگذاشتند.

این مقام مسئول افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باندی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت ؛ که با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی سرکرده باند موصوف به نام ” صادق ” شناسایی شد.

وی در بیان جزئیات انهدام این باند اظهار داشت: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که متهم با همدستی فردی به نام ” مرتضی ” محموله موادمخدر را از تهران بزرگ بوسیله چند دستگاه خودرو تندرو منتقل وسپس به قصد توزیع در سطح شهرستان در قسمت های مختلف باغ ودامداری خود جاسازی کرده است.

سرهنگ فتحی گفت: با مشخص شدن این امر با تشکیل چند تیم عملیاتی ، ماموران موفق شدند محل حضور سوداگران مرگ را محاصره ودر حالیکه متهمان قصد فرار ودرگیری با پلیس را داشتند با درایت وعکس العمل به موقع مأموران بدون هیچ گونه تلفات جانی ومالی در بازرسی از مخفیگاه متهمان “۱۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک وادوات توزین موادمخدر ومدارک خرید موادمخدر از یکی از قاچاقچیان حرفه ای ” کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات هفت عضو این باند دستگیر شده اند خاطر نشان کرد: در حین این عملیات ۴ دستگاه خودرو تیزرو از متهمان توقیف شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.