۱۲نشست تخصصی در بازار تئاتر کودک و نوجوان

۲۸خردادماه،

بازار تئاتر کودک و نوجوان در راستای اهداف آموزشی و کاربردی دوازده نشست تخصصی برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، «بازار تئاتر کودک و نوجوان»، این دوازده نشست تخصصی طی ۴ روز در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نشست «ویژه‌ی ادبیات نمایشی کودک و نوجوان» با حضور سیدصادق رضایی، علی گنج‌کریمی، دکتر بهرام جلالی‌پور، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، امیرحسین صادق‌زاده، هیوا امینی و نویسندگان نمایشنامه‌های کودک و نوجوان یکشنبه ( ۹تیر) ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ میزبان علاقه مندان است.

«کاربردهای درام در تئاتر کودک و نوجوان» نیز عنوان نشست دیگری است که با سخنرانی دکتر اردشیر صالح‌پور و داوود کیانیان یکشنبه (۹تیر) ساعت ۱۸تا ۱۹:۳۰ برگزار می گردد.

نشست «عروسک و عروسک‌های نمایشی» با حضور مجید قادری دوشنبه (۱۰تیر) ساعت ۱۰ برگزار می گردد.

نشست «کارت نمایش» با حضور فائزه فیض نیز دوشنبه (۱۰تیر)، ساعت ۱۱ برپا خواهد شد.

«تئاتر کودک و نوجوان ملل- چشم‌انداز آینده» با حضور نمایندگان تئاتر کشورهای شرکت‌کننده در بازار ساعت ۱۵تا ۱۷:۳۰ دوشنبه (۱۰تیر) پذیرای علاقه مندان است.

«بررسی نقش رسانه در توسعه و ترویج تئاتر کودک و نوجوان» عنوان نشست دیگری است که با حضور دکتر حمیدرضا مدقق و منوچهر اکبرلو در همین روز ساعت ۱۸تا ۱۹:۳۰ برپا می گردد.

نشست «کانون مخاطبان تئاتر» با حضور راضیه میکاییل‌زاده و رضا میکاییل‌زاده سه‌شنبه(۱۱تیر) ساعت ۱۰ برپا خواهد شد.
«قصه‌گویی از شاهنامه» با حضور فرزانه اخوت نیز سه‌شنبه (۱۱تیر) ساعت ۱۱ برگزار می گردد.

«چشم‌انداز تئاتر کودک و نوجوان از نگاه دبیران جشنواره‌ها» با حضور حسین مسافرآستانه، شهرام کرمی، دکتر حسن دولت‌آبادی، نعمتی، دکتر رحمت امینی و حسین موذن در همین روز ساعت ۱۵تا ۱۷:۳۰ برپا خواهد شد.

در نشست «ضرورت ها و کاربردهای فانتزی در نمایش کودک و نوجوان» آزاده پورمختار، شیوا مسعودی حضور دارند که سه‌شنبه (۱۱تیر) ساعت ۱۸تا ۱۹:۳۰ برپا می گردد.

«مواد در نمایش عروسکی» نشستی است که با حضور هما جدیکار که چهارشنبه (۱۲ تیر) ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد.

«کودک، تئاتر، رسانه» با حضور گروهی از پژوهشگران چهارشنبه(۱۲تیر) ساعت ۱۱ تا ۱۳ به عنوان آخرین نشست پذیرای علاقه مندان است.

بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از ۸ تا ۱۲ تیر با دبیری مجید امرایی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.