۱۲ اردوی اعضای فعال مراکز کانون برگزار می‌شود

پنجشنبه ۲۹ تیر – ۰۷:۳۵:۳۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با موضوع قابلیت‌های زندگی مهدوی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- ۱۲ اردوی تابستانی اعضای فعال مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور بر “قابلیت‌های زندگی مهدوی” در شهریور ماه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، ۱۳۸۰ نفر از اعضای نوجوان فعال مراکز کانون در قالب  ۶ گروه دختر و ۶ گروه پسر در این اردوها شرکت خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، ۱۲ استان‌ آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، یزد، قم و خراسان جنوبی به مدت سه روز میزبان اعضای مراکز استان‌های هم‌جوار در این اردوها خواهند بود.
معاون فرهنگی کانون در نشست هماهنگی اجرایی اردوی سال جاری، تربیت را کوششی سنجیده مبتنی بر تفکر دانست و خاطرنشان کرد هدف تربیتی کانون با شرطی کردن و عادت دادن مغایر است.
محمدباقر آدوسی در ادامه تصریح کرد: اگر چگونه اندیشیدن، چگونه زیستن و چگونه فکر کردن را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم، آنان می‌توانند بر اساس قالب‌های اندیشه‌ای ارایه شده، تفکر کنند و تصمیم بگیرند.
آدوسی اشاره کرد کانون به دنبال تغییر رفتاری است که در این اردوها تحقق پیدا می‌کند. وی همچنین افزود: ما وظیفه داریم فضای بیرون از کانون را رسمیت داده و تغییر رفتار را به زندگی اجتماعی دور از خانواده هدایت کنیم.
در بخشی از این نشست مدیران استان‌های میزبان سوال‌های خود را در مورد چگونگی برگزاری این اردوها با معاون فرهنگی کانون در میان گذاشتند و پاسخ‌‌های مربوطه را نیز دریافت کردند.
در ادامه مژگان خلیل‌پور کارشناس اردوهای سال گذشته گزارشی از روند اردوهای سال ۹۰ ارایه داد و ویدا ملکی کارشناس اردوهای سال ۹۱ همچنین به تشریح شیوه‌نامه اردو پرداخت.
اعضای فعال و موفق کانون در مسابقه‌ها و جشنواره‌های مختلف هر سال در اردوهای تابستانی مراکز کانون شرکت می‌کنند.
دسترسی به این خبر به همراه تصویر و خبرهای دیگر در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون با نشانی www.kanoonnews.ir امکان‎پذیر است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۶۳۶۵۶۳۱۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.