۱۲۰ تفاهم نامه مشترک میان ایران و عراق

۰۷خردادماه،

در راستای تعاملات و مشارکت های به وجود آمده میان دو کشور عراق و ایرانی تا کنون ۱۲۰ تفاهم نامه میان دو کشور منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صبح امروز مجید الشیخ سفیر کشور عراق در ایران در مراسم اختتامیه مربیان کشورهای عراق و افغانستان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طی سال های اخیر تعاملات وارتباط میان ملت و دولت ایران به نحوه چشمگیری افزایش یافته است که در این خصوص می توان ۱۲۰ تفاهم نامه در زمینه های مختلف مابین دو کشور اشاره کرد.
وی با اشاره به آموزش مربیان کشور در ایران گفت: برگزاری این دوره های آموزش مهارتی ارائه آموزش این چنین نه شما سبب توان مندی مربیان عراقی پس از سقوط صدام حسین بلکه زمینه گسترش و تعاملات ها ایران و عراق با توجه به مشترکات در زمینه فرهنگی و تاریخی می گردد.
وی افزود: با توجه به سطح ارتباطات روزانه شاهد ارائه ویزا به ۴ هزار نفر از ایرانیان متقاضی سفر به کشور عراق هستیم که این تعداد سفرها در تابستان افزایش پیدا می کند.
وی خاطر نشان کرد: ایران و عراق در زمینه های دیگر به ویژه در حوزه های پزشکی از یک سال و نیم قبل کار خود را آغاز کرده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.