۱۳آبان ماندگارترین اتفاق در تاریخ انقلاب است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در بیانیه اتحاد اول دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد

اتحادیه اول دانشگاه آزاداسلامی در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز ۱۳آبان گفت: جوانان با بصیرت خویش در پیروی از فرمایشات رهبری از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

 

به گزارش تفسیری حوزه دانشگاهممتازنیوز، اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی iبه مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه iبه شرح زیر است:

“بدون  تردید خداوند متعال آن کسانی  را که دین او و اهداف او  را یاری نمایند یاری خواهند  نمود”(سوره حج،آیه ۴۰)

تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا و iبه عبارتی جایگاه اشراری که طاقت دیدن این انقلاب بزرگ را نداشتند، در حالی iبه وقوع پیوست که نقشه های شوم آمریکا برای از بین بردن و ضربه زدن iبه ایران اسلامی هر روز شکل تازه‌ای می‌گرفت اما این حرکات آرام و iبه اصطلاح محرمانه با بصیرت جوانان و دانشجویان انقلابی چنان بر روی آّب ریخته شد که ضربه‌ای نهایی iبه آمریکا و آخرین پایگاه آنان بود.

بصیرت نوجوانان انقلابی از آن‌جا حایز اهمیت است که همواره گوش iبه فرمان رهبر و مقتدای خویشند و با دقت همه حرکات دشمنان را زیر نظر می‌گیرند، بنابراین iبه درستی وارد صحنه می‌شوند و استکبار را نابود می‌سازند.

از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران  که آن‌را زبانزد قدرتهای دنیا کرد، همین جوانان و نوجوانان با تقوا و با بصیرتی بود که با لبیک iبه امامشان همه چیز خود را فدای دین و آزادی نمودند و با تاسی بر راه مولایشان امام حسین(ع) آزادگی را سرلوحه ی زندگی خود قرار دادند.

این ویژگی بسیار مهم سبب شد تا انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب های دنیا متمایز گردد و iبه دنیا ایده ای نو ارایه دهد.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک یوم الله ۱۳ آبان iبه عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی که  از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب اسلامی است ایران است، iبه آحاد مردم ایران اسلامی تبریک می‌گوییم و اعلام می‌داریم همان‌گونه که جوانان ایرانی با بصیرت و بر حسب وظیفه iبه درستی موقعیت شناسی نمودند و در اقدامی لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر نمودند و تعبیر امام عزیزمان، همان پیر جماران که این حرکت را انقلاب دوم نامیدند، ما نیز در این وقت سعی و تلاش خود را بر آن می‌گذاریم که با بصیرت و دقت حرکت نموده و پشتیبان رهبر عزیزمان بوده و از هیچ اقدامی برای سربلندی کشور و نابودی دشمنان کوتاهی ننماییم.

و در آخر iبه آمریکا و دشمنان ایران  اسلامی پیشنهاد ی امام راحل را یاد آور می‎شویم:”هرچه توطئه نمایید iبه ضرر خودتان است و جمهوری اسلامی عقب نشینی نخواهد نمود.”

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ( اتحادیه اول)

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.