۱۳ هزار بدهکار بانکی ممنوع الخروج شدند

۱۲م آذر ،

بینا- معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ممنوع الخروج شدن حدود ۱۳ هزار بدهکار بانکی در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت از سه هزار و ۸۵۴ نفر رفع ممنوعیت شده است.
به گزارش بینا، احمد تویسرکانی با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت در ۶ ماهه اول سال جاری افزایش ۲۷ درصدی داشته است به مهر گفت: در سال ۹۱ تاکنون حدود ۹۸۷ هزار سند مالکیت صادر شده که ۹۹ درصد آن تک برگی و در قالب طرح کاداستر صادر شده است.
وی در پاسخ به اینکه آیا آمار ازدواج در سال جاری افزایش داشته است گفت: در ۶ ماهه سال جاری ازدواج با کاهش ۵ درصدی روبرو بوده که بر اساس آمارها ۴۱۵ هزار و ۶۲۰ ازدواج ثبت شده و آمار طلاق هم با رشد ۶ درصدی تعداد ثبت آن در دفتر خانه ها ۷۰ هزار و ۸۴۱ فقره بوده است.

پذیرش ۴ هزار ثبت اختراع از طریق سامانه اینترنتی
معاون قوه قضائیه اعلام کرد: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۶۲۷ اظهارنامه ثبت اختراع و دو هزار و ۳۱ اظهارنامه طرح صنعتی از طریق شبکه پذیرش شده است.
کاهش ۳۳ درصدی ثبت شرکت های تجاری و افزایش ۲۰ درصدی ثبت موسسات غیرتجاری
تویسرکانی همچنین در مورد آخرین آمارها از ثبت شرکتهای تجاری و تعاونی ها گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۳۰ هزار شرکت تجاری و تعاونی ثبت شده که این آمار نشان دهنده کاهش ۳۳ درصدی نسبت به سال قبل است. همچنین در بخش ثبت شرکتهای غیرتجاری با رشد ۲۰ درصدی مواجه بودیم که عدد ثبت حدود ۴ هزار شرکت و موسسه غیرتجاری را نشان می دهد.

۹ هزار بدهکار ممنوع الخروج شدند
رئیس سازمان ثبت اسناد کشور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۹۰۶ نفر از بدهکاران بانکی از طریق “سامانه ممنوع الخروجی” ممنوع الخروج شده اند گفت: در این مدت از سه هزار و۸۵۴ نفر نیز رفع ممنوعیت شده است.
تویسرکانی همچنین اعلام کرد: در شش ماهه سال جاری ۲۲ هزار و ۷۱۴ پرونده اجرایی در دوایر سازمان ثبت مختومه شده و از این تعداد ۹ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال از مطالبات معوق بانکها وصول شده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.