۱۳۰میلیارد ریال از معوقات عوارض نوسازی شهرداری مشهد محقق گردید

ابوالفضل انتظاری روز شنبه در نشستی خبری گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد آندسته از شهروندان مشهدی که دارای معوقات عوارض نوسازی می باشند، موظف بودند تا پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه برای دریافت این معوقات ۵۴۰ هزار قبض توزیع شد، اظهارداشت: براساس پیش بینی انجام شده باید ۱۰۰۰ میلیارد ریال از معوقات توسط شهروندان پرداخت می گردید که متاسفانه تنها ۱۳۰میلیارد ریال آن تاکنون وصول شده است.

انتظاری اظهارداشت : پنج هزارو ۸۵۲ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی وجود دارند که براساس عدم پرداخت معوقات عوارض نوسازی مذکور مشمول جریمه ۹ درصد می شوند.

وی گفت: بدهی این تعداد ۴۵۰ میلیارد ریال می باشد که از طریق کمیسیون ماده۷۷ برای تعدادی از این افراد پرونده تشکیل شده و یا در صدد تشکیل پرونده هستیم.

انتظاری یاد آورشد: سایر شهروندانی که اقدام به پرداخت معوقات مذکور نکردند نیز مشمول جریمه ۹ درصد سالانه مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد خواهند شد که این جرایم از طریق راههای قانونی دریافت خواهد شد.

وی در ادامه به عوارض نوسازی سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: برای این منظور نیز ۶۰۰ هزار قبض پیش بینی شده است که از آبان ماه کار توزیع آنها آغاز می شود.

انتظاری میزان عوارض نوسازی سال ۹۱ را حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.ک/۲

۷۴۹۱/۶۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.