۱۳۹ میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران با ۲۳ میلیون اوراق بهادار به ۱۳۹ میلیارد ریال رسید. قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز حدود ۱ درصد کاهش داشت و در مرز ۶۱ هزار تومان مبادله شد.

به گزارش سنا، بیشترین معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ذوب آهن اصفهان در بازار دوم با ۱۰ میلیون و ۲۴۷ هزار سهم و با نرخ هزار و ۶۶۲ ریال داشت.

کمترین معاملات را مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن در بازار اول فرابورس با ۳۰۲ سهم و با قیمت پایانی ۱۱ هزار و ۸۷۷ ریال کسب کرد.

بیشترین افزایش قیمت را شهرسازی و خانه سازی باغمیشه با افزایش قیمت ۵ درصد و قیمت پایانی ۲ هزار و ۳۹۶ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد. بیشترین کاهش قیمت را صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود با کاهش قیمت ۴٫۵ درصد و قیمت هزار و ۸۲۱ ریال از آن خود کرد.

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین معاملات را اوراق اجاره امید با جابجایی ۱۰ هزار و ۵۶۰ برگه داشت.

اوراق دیگر به ترتیب ۹ هزار و ۸۲۰ برگه اجاره جوپار، ۷ هزار و ۵۵۰ برگه مشارکت مسکن مهر، ۷ هزار و ۱۷۰ برگه اجاره ماهان، ۷ هزار و ۱۵۵ برگه گواهی سپرده انصار، ۵ هزار و ۲۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۳ هزار و ۹۰۰ برگه اجاره مپنا، ۳ هزار و ۷۰۰ برگه اجاره سامان، هزار و ۷۱۰ برگه اجاره ماهان۲، ۹۰۰ برگه مشارکت بوتان، ۱۷۰ برگه اجاره لیزینگ سینا و ۹۰ برگه مشارکت نفت فصلی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز حدود ۱ درصد کاهش داشت و در مرز ۶۱ هزار تومان مبادله شد.


اخبار بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.