۱۴ سال با شبکه‌ای قرآنی

جام جم آنلاین: رسانه‌ها در جهان کنونی سردمداران هدایت فکر بشر هستند. افکار عمومی در همه جای دنیا متاثر از کارکرد رسانه بوده و جامعه ما نیز از این امر مستثنی نیست.

انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین تحول اجتماعی در جهان و با بازتعریف بسیاری از واژگان مرسوم، در حوزه رسانه نیز دست به انقلابی بزرگ زد.

خروج رسانه به عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی و سیاست و ورود آن به حوزه تربیت و آموزش دین، مهم‌ترین تحول انقلاب اسلامی در عرصه رسانه بوده است.

با این تفسیر، شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان اولین شبکه قرآنی فارسی زبان در دنیا، امروز پس از گذشت ۱۳ بهار از آغاز فعالیت خود، در آستانه چهاردهمین سال چون درختی بالغ و بشکوه با شاخساری رو به آسمان به آینده روشن می‌اندیشد.

آینده‌ای که در جزر و مد مخاطبان فهیم خود به عنوان تاثیرگذارترین رسانه دینی جهان در تراز یکی پرمخاطب‌ترین شبکه‌ها قرار خواهد‌گرفت.

برنامه‌ریزی دقیق، بهره‌مندی از توانمندی بالای حوزه و نهادهای دینی کشور، استفاده از نیروهای توانمند در تولید برنامه و استانداردسازی در حوزه برنامه‌های دینی قرآنی، نویدبخش حضور شبکه قرآن و معارف سیما در قاب تلویزیون است.

امید است باعنایت پروردگار متعال و دعای خاصه امام منتظران در رسیدن به این قله موفق باشیم. در این راه بیان دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسان خبره حوزه و دانشگاه و پیشنهادها و انتقادات مخاطبان ارزشمند این رسانه دینی می‌تواند چراغ راه برنامه‌سازان شبکه قرآن و معارف سیما باشد.

حسن گروسی – مدیر شبکه قرآن و معارف سیما


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.