۱۴ مورد که اگر نبودند فوتبال جذاب تر می شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

پایگاه خبری بلیچر ریپورت( Bleacherreport )پس از انجام همه پرسی از هواداران فوتبال،نبود ۱۴ مورد را سبب افزایش جذابیت این ورزش دانست.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز،  به نقل از فوتبال آنلاین:

۱- تمارض در فوتبال

در هر رشته ورزشی تمارض بازیکنان جز ناجوانمردی چیز دیگری iبه حساب نمی آید و در واقع گول زدن داور محسوب می شود.

۲- فوتبال دفاعی

هواداران تمایل دارند تا در فوتبال بیشتر شاهد باز شدن دروازه ها باشند و بازی تدافعی در فوتبال برایشان خسته نماینده است.

۳- پرداخت هزینه های بالا برای انتقال

نقل و انتقالات با هزینه های بالا سبب می شود تا یک تیم iبه یک مرکز تجاری تبدیل شود ،‌ از این رو هواداران مخالف انتقالات با هزینه های گزاف می باشند.

۴- سپ بلاتر

البته هدف هواداران ناراحت نمودن سپ بلاتر رئیس فیفا نیست اما iبه نظر آنها بدون بلاتر اوضاع فوتبال آرام می گیرد و جامعه فوتبال بدون او یک نفس آرام خواهد کشید.

۵- مجازات iبه خاطر شادی نمودن

شادی بازیکنان پس از زدن گل iبه روش های متفاوت جذابیت خاصی دارد که بدون آن رقابت های فوتبالی خسته نماینده است . شادی شخصی ،‌ فقط برای تیم نیست بلکه برای همهی هواداران است اما با دریافت کارت زرد شادی تبدیل iبه ناراحتی می شود.

۶- پول برای بلیط

البته در هر ورزشی خریدن بلیط کمی سخت است iبه خصوص اینکه قیمت بلیط ها رو iبه افزایش می باشد . اگر دیدن مسابقات مجانی و یا حداقل خرید بلیط ارزان تر بود ،‌تماشای مسابقه برای هواداران لذت بخش تر می شد.

۷- جدل با داور

زمانیکه بازیکنان با داور وارد بحث می شوند ،‌جو بازی را iبه هم می ریزند و سبب گسترش انرژی منفی در زمین می شود. در فوتبال هر کس باید کار خودش را انجام دهد ، بازیکن بازی کند و داور قضاوت !‌

۸- فساد مالی

پای فساد مالی که iبه بازیها کشیده می شود ،‌جذابیت را از آن می رباید.پس چه iبهتر که فساد مالی از تیم ها و مسابقات حذف شود ، تا هواداران شاهد بازی زیباتری باشند.

۹- تماشاگرنما

تصور یک بازی زیبا بدون هواداران نا آرام بسیار خوب است. ورزش نباید هرگز iبه میدان جنگ تبدیل شود . مانند اتفاقی که در مصر افتاد و در نتیجه آن بیش از ۷۰ نفر کشته شدند.

۱۰- داوری غیر منصفانه

مسئولان باید اجازه دهند تا از تکنولوژی برای کمک iبه داور استفاده شود در اینصورت درگیری بازیکنان با داور در زمین کاهش خواهد یافت و داور با اطمینان بیشتری قضاوت می کند .

۱۱- تبانی در رقابتها

جنجالهای کالچو پولی و تبانی در رقابتهای ترکیه و کره معنای حقیقی فوتبال را از بین برد . تصور کنید اگر اشخاصی همچون «لوچانو موجی» در فوتبال افتضاح iبه بار نمی آوردند ،‌ اکنون این ورزش پاک تر و صادقانه تر دنبال می شد.

۱۲- نژادپرستی

نه فقط در فوتبال بلکه اگر در جهان نژادپرستی از بین می رفت ،‌همه چیز iبهتر بود. جنجالهای اخیر «جان تری» و «لوئیس سوارز» مشکلاتی در فوتبال iبه بار آورد که بیشتر گریبانگیر خودشان شد. در سراسر اروپا بازیکنان رنگین پوست از نژادپرستی رنج می برند اما مسئولان فکر اساسی برای از بین بردن این معضل نمی نمایند.

۱۳- رسوایی مربوط iبه بازیکنان

خبرنگاران منتظرند تا سوژه ای از زندگی شخصی بازیکنان پیدا و آن را منتشر نمایند . پس بازیکنان باید مراقب رفتارهای خود باشند تا سوژه آنها نشوند.

۱۴- رقابت های دوستانه ملی

  هواداران می گویند رقابت های دوستانه ملی باید در ماه آگوست کنسل شود چرا که در این فصل بازیکنان تاپ تعداد زیادی بازی انجام دادند و انجام رقابتهای دوستانه در تیم ملی iبه نفع آنها نیست. همانطور که شاهد مصدومیت های شدید ستاره های بسیاری در این ماه بودیم .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.