۱۴ نفر از فعالان عرصه انتخابات با رییس رسانه ملی دیدار کردند

۱۸فروردین۱۳،

جمعی از فعالان عرصه انتخابات بعد از ظهر امروز در سازمان صدا و سیما با رئیس رسانه ملی دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسیممتازنیوز، رئیس رسانه ملی بعد از ظهر امروز با تعدادی از فعالان سیاسی عرصه انتخابات دیدار کرد.

در این دیدار که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، چگونگی کمیت و کیفیت برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این نشست که به دعوت عزت‌الله ضرغامی و با حضور ۱۴ نفر از داوطلبان ثبت نام انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برگزار شد، استفاده کامل از ظرفیت تبلیغاتی شبکه‌های متعدد رادیو و تلویزیونی رسانه ملی، زمینه ساز پرهیز از اسراف و هزینه‌های بیهوده در انتخابات ارزیابی شد.

رئیس رسانه ملی در این هم اندیشی‌، رهنمودها و سیاستهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله تاکید ایشان بر اخلاق انتخاباتی و برنامه محوری را دو راهکاراصلی برنامه های اطلاع رسانی تبیینی و تهییجی صدا و سیما اعلام کرد.

ضرغامی با تاکید بر بی‌طرفی کامل رسانه ملی در انتخابات از دیدگاهها و پیشنهادهای فعالان سیاسی در زمینه برنامه های انتخاباتی صدا  و سیما استقبال و ابراز امیدواری کرد با همکاری فعالان سیاسی حقیقی و حقوقی، برنامه های رسانه ملی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای خلق حماسه ای سیاسی در۲۴خرداد سال جاری، تاثیرگذار باشد و حضور گسترده ملت پای صندوق های رای، فصلی بیاد ماندنی را در تاریخ مردم سالاری دینی رقم زند.

رییس رسانه ملی با اشاره به این که به نظر می رسد در آینده اشخاص دیگری نیز داوطلب نامزدی ریاست جمهوری شوند؛ گفت: پس از اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان، رسانه ملی متناسب با تعداد نامزدها، برنامه دقیق انتخاباتی خود را اعلام خواهد کرد.

در این نشست مشورتی، فعالان سیاسی عرصه انتخابات با بیان دیدگاه‌های خود دربارهٔ عملکرد و برنامه های انتخاباتی دوره های قبل ریاست جمهوری، پیشنهاداتی دربارهٔ تبلیغات انتخابات رسانه ملی در این دوره انتخابات ارائه کردند که با استقبال ضرغامی روبرو شد.

در این نشست آقایان باهنر، متکی، سبحانی، روحانی، حداد عادل، ولایتی، ابوترابی، سعیدی کیا، پورمحمدی، محمد شریعتمداری، قالیباف، رضایی، کواکبیان و فلاحیان و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.