۱+۵ با رویکردی فنی و حقوقی پای میز مذاکره حاضر شود

۰۷م اسفند ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با تاکید بر صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای ایران تکالیف‌ هسته‌ای خود را در برابر سازمان انرژی اتمی انجام داده لذا دور چهارم مذاکرات با ۱+۵ اگر در چارچوب فنی و حقوقی دنبال شود مثبت پایان خواهد گرفت.

هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به چهارمین دور مذاکرات ایران و ۱+۵ در آلماتی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره طی مذاکراتی که در دوره‌های قبل در خصوص پرونده هسته‌ای کشورمان داشته نشان داده از خط مشی اصولی و عقلانی در چارچوب قوانین ” N P T ” پیروی می‌کند.
وی در ادامه افزود: ایران عضو آژانس بین‌اللملی انرژی اتمی و متعهد به تمام مفاد مندرج در آن است و تحت هیچ شرایطی در پیروی از قوانین سازمان ملل متحد کوتاهی نمی‌کند و بارها صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای را به افکارعمومی جهان اثبات کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خود را مستلزم اجرای قوانین هسته‌ای بین‌اللملی می‌داند، تصریح کرد: ایران با تاکید بر حق مسلم خود در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای قوانین بین‌المللی را تکلیف اصلی خود می‌داند.
  
نماینده مردم قوچان و فاروج مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: چهارمین دور مذاکرات ایران و ۱+۵ اگر در چارچوب فنی و حقوقی پیش رود نتایج  مثبت و به دور از هرگونه ابهام بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
 

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.