۱۵ هزار مسکن مهر در انتظار امکانات زیربنایی/ ۳۵ هزار واحد در مراحل پایانی

سعید صابونی در گفتگو با مهر در خصوص ساخت مسکن مهر در پرند گفت: ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در حال ساخت است که ۷۵ هزار واحد آن به مرحله پایان سفت کاری و ۳۵ هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار واحد افتتاح شده است، افزود: ۸ هزار واحد دیگر در نوبت افتتاح است و ۱۵ هزار واحد هم در انتظار تامین امکانات زیرساختی و دستگاه های خدمات رسان است.

مدیرعامل شهر جدید پرند به ساخت مسکن در فازهای مختلف شهر جدید پرند اشاره کرد و اظهارداشت: در فاز صفر پرند با ۸۲ هکتار ظرفیت، ۲ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که نزدیک به یکهزار و ۹۷۱  احد آن ساخته شده است.

وی افزود: فاز یک پرند با ۱۲۵ هکتار زمین، ظرفیت ساخت ۳ هزار و ۳۳۵ هکتار واحد را دارد که تاکنون یکهزار و ۵۱۰ واحد به همراه یک مسجد و ۳ مدرسه در آن ساخته شده است.

صابونی با اشاره به ساخت و ساز در فاز ۲ این شهر، بیان کرد: در فاز ۲ شهر پرند با ظرفیت ۲۴۰ هکتار ۷ هزارو ۲۸  واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به ساخت مسجد در سایت های مسکن مهر، اظهار داشت: ۱۰ مسجد در فازهای ۳ تا ۶ در حال ساخت است و ۱۴ مدرسه نیز تا مرحله اسکلت و سقف ساخته شده و تحویل سازمان نوسازی مدارس شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.